Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، دانشگاه آزاد همانند سایر دانشگاه‌ها برای برگزاری امتحانات پایان ترم خود برنامه‌ریزی‌هایی را انجام داده است که در ادامه به بیان ۷ نکته  اساسی درباره آن می پردازیم:

ارزشیابی دانشجویان مقطع دکتری توسط اساتید و با صلاح دید اساتید خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزشیابی دروش تخصصی کارشناسی و ارشد به صورت حضوری با رعایت نکات بهداشتی است.

تمام امتحانات در شهر‌هایی که وضعیت قرمز دارند به صورت مجازی است.

دروس عملی و معارف کارشناسی و کارشناسی ارشد به صورت مجازی است.

امتحانات حضوری به مدت ۴ هفته از ۲۴ خرداد تا ۲۰ تیر ماه خواهد بود.

امتحان حضوری در تزدیک ترین واحد به محل سکونت دانشجو اخذ می‌شود.

دروس عملی پس از اتمام زمان برگزاری امتحانات در یک دروه فشرده برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اولویت دانشگاه آزاد، برگزاری امتحانات به صورت حضوری

گفتنی است، طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد درباره برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد گفته است: دانشگاه آزاد با ویژگی منحصر به فرد خود به کمک نظام آموزش عالی آمده است و در حال آماده‌سازی مقدمات اجرای طرح آزمون در شهر محل زندگی است. بر همین اساس، ما نسبت به شهر‌ها و دروس مختلف بر مبنای آخرین وضعیت‌ها تصمیمات مختلفی را خواهیم گرفت که در حال بررسی است. البته در اکثر نقاط کشور با توجه به آنچه امروز جریان دارد اولویت، امتحان حضوری با استفاده از شرایط امتحان هم‌زمان در همه شهر‌های کشور و عدم جابجایی دانشجویان بین شهرها است.

او در ادامه گفت: برای شهر‌های قرمز که شرایط برگزاری آزمون حضوری را ندارند، از سامانه آزمون مجازی با استاندارد‌های دانشگاهی مطرح دنیا استفاده خواهیم کرد.  برگزاری آزمون در فرصت ۴ هفته‌ای، از ۲۴ خرداد تا ۲۰ تیر خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۶۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| رم به لورکوزن: تخفیف بدهید سردار آزمون را بخریم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس در هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا شامگاه یکشنبه ۱۶ اردیبهشت رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به نقل از مهر سردار آزمون مهاجم ایرانی رم از دقیقه ۶۸ وارد زمین شد و یک موقعیت گل بسیار خوب هم برای «تامی آبراهام» به وجود آورد که این بازیکن نتوانست از فرصت به دست آمده استفاده کند و موقعیت گلزنی برای رم از دست رفت.

آزمون که تا پایان فصل با رم قرارداد دارد، هنوز آینده اش در این تیم مشخص نیست و از طرفی کادر فنی بایرلورکوزن که مهاجم ایرانی تحت قرارداد با آن است هم خواستار بازگشت آزمون نیستند. در همین خصوص مدیران رم در تلاش هستند تا با برگزاری جلساتی با سران بایرلورکوزن رقم انتقال دائمی آزمون به تیم خود را کاهش دهند. پیش از این آلمانی‌ها برای فروش دائمی آزمون رقم ۵/‌۱۲‬ میلیون را از رمی ها طلب کرده بودند که با مخالفت آنها همراه شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903380

دیگر خبرها

  • برگزاری امتحانات نهایی با حضور ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی
  • عکس| رم به لورکوزن: تخفیف بدهید سردار آزمون را بخریم!
  •  تقویت یادگیری، هدف تغییر در نحوه طراحی سوالات امتحانات نهایی
  • ۶۰۰۰ حوزه برای برگزاری امتحانات نهایی آماده شده است
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • چند نکته نگران کننده درباره وضعیت سردار آزمون
  • ۶ نکته در مورد پذیرش دانشجویان اخراجی در آمریکا
  • جزئیات تصحیح برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم