Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@14:59:50 GMT

حمایت نتفلیکس از سیاهپوستان آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۶۸۸۳

حمایت نتفلیکس از سیاهپوستان آمریکا

به گزارش افکارنیوز،

 نتفلیکس در کنار مبارزات سراسری آمریکا ایستاد و در پی مرگ جورج فلوید که شنبه پیش به دست پلیس کشته شد در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد: وظیفه خود می‌داند در کنار اعضا، کارمندان و خالقان و استعدادهای سیاه بایستد.

اخبار فرهنگ و هنر - این سرویس ا کران آنلاین نوشت: ساکت بودن به معنی همدستی در این کار اشتباه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زندگی سیاهان مهم است.

فلوید اوایل هفته پیش پس از آن درگذشت که یک مأمور پلیس که اکنون به قتل درجه سه متهم شده با گذاشتن زانویش روی گردن وی، او را خفه کرد.

ایوا دوورنی فیلمساز نیز در پست خود از نتفلیکس تقدیر کرد و نوشت: آفرین.

سارا پولسون بازیگر نیز پیام نتفلیکس را توییت کرد و از دیگر پلتفرم‌های آنلاین خواست تا همین کار را بکنند. وی نوشت: سکوت قابل قبول نیست.

پیام نتفلیکس در حساب‌های مختلف منتشر شده و به اشتراک گذشته شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نتفلیکس سیاهپوستان آمریکایی نتفلیکس اکران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۶۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین از آمریکا به فرانسه رسید

پس از چند روز تحصن و تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا که همچنان نیز ادامه دارد، این جنبش دانشجویی امروز (پنجشنبه) به فرانسه راه پیدا کرد.

به گزارش مشرق، خبرگزاری فرانسه به نقل از شاهدان عینی نوشت که این اعتراض از سوی کمیته فلسطین دانشگاه مطالعات سیاسی پاریس سازماندهی شده است. این کارزار از دانشگاه می‌خواهد روابط با دانشگاه‌ها و شرکت‌هایی را که در نسل‌کشی در غزه همدست هستند، قطع کند.

دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها که تا کنون نزدیک به ۳۵ هزار شهید در غزه بر جای گذاشته است، خواستار پایان سرکوب صداهای حمایت از فلسطین در محوطه دانشگاه هستند.

خبرگزاری فرانسه به نقل از مقامات گزارش داد که پلیس این کشور تظاهرات ضد اسرائیلی ده‌ها دانشجو در پاریس را بر هم زد، درحالیکه پس از چند روز اعتراضات مشابهی در محوطه‌های دانشگاه‌های سراسر ایالات متحده شکل گرفته است.

اتحادیه دانشجویی دانشگاه مطالعات سیاسی پاریس، تصمیم مقامات دانشگاه برای درخواست حضور پلیس را «تکان دهنده و عمیقا نگران کننده» خواند و تاکید کرد که این موضوع از چرخش به سمت اقتدارگرایی نشان دارد.

اعتراضات در پاریس متاثر از اعتراض‌های ضد صهیونیستی در سراسر دانشگاه های ایالات متحده در هفته گذشته است. در این اعتراض‌ها دانشجویان از موسسه‌های تحصیلی خود می‌خواهند روابط مالی با اسرائیل را قطع کنند و شرکت‌هایی که امکان جنگ این رژیم با حماس را فراهم می‌کنند، محروم نمایند.

در جریان اعتراض‌های شکل گرفته در دانشگاه‌های ایالات متحده صدها دانشجو در نقاط مختلف توسط پلیس بازداشت شدند.

پلیس بوستون حدود ۱۰۸ نفر را در کالج امرسون دستگیر کرده است. پیش از این، ۹۳ نفر در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی در لس آنجلس برای حمایت از فلسطین بازداشت شدند.

معترضان و پلیس در دانشگاه تگزاس در شهر «آستین» نیز درگیر شدند که در نهایت به گفته مقامات ۳۴ نفر نیز در آنجا دستگیر شدند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • موج حمایت از غزه در آمریکا به راه افتاد/ گسترش اعتراضات و بازداشت گسترده اساتید و دانشجویان
  • ادامه سرکوب و اخراج استادان و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • ادامه تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای حمایت از غزه
  • ادامه تحصن‌ در ۴۰دانشگاه‌ آمریکا و کانادا برای حمایت از غزه
  • دادستان جورجیا: دانشجویان را سرکوب کنید
  • حمایت دادستان جورجیا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین
  • بازداشت یک استاد دانشگاه دیگر در آمریکا در پی حمایت از غزه
  • دستگیری بیش از ۱۰۰ دانشجوی دانشگاه امرسون؛ حذف تصاویر حمله پلیس آمریکا به دانشجویان
  • انتقاد امیرعبداللهیان از "سرکوب دانشجویان آمریکایی"
  • جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین از آمریکا به فرانسه رسید