Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-27@03:08:41 GMT

وزش باد شدید در استان‌های خوزستان و بوشهر

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۷۱۰۷

وزش باد شدید در استان‌های خوزستان و بوشهر

به گزارش صدای ایران، صادق ضیاییان افزود: امروز (۱۱ خرداد ماه) در جزایر شمال خلیج فارس نیز وزش باد شدید و وقوع گرد و خاک دور از انتظار نیست

وی با اشاره به اینکه امروز (۱۱ خرداد ماه) در شرق مازندران، گلستان و ارتفاعات استان‌های سمنان و خراسان شمالی و در ساعات بعد از ظهر و اوایل امشب در شمال فارس، بخش‌هایی از اصفهان و احتمالا جنوب سیستان و بلوچستان رشد ابر، وقوع رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: در بعضی  ساعات امروز در شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته وی ضیاییان خلیج فارس امروز (۱۱ خردادماه) مواج پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی  در ادامه ضمن بیان اینکه در ساعات بعد از ظهر و اوایل دوشنبه شب (۱۲ خرداد ماه) در استان کرمان و ارتفاعات هرمزگان و  روز سه شنبه (۱۳ خرداد ماه) علاوه بر این مناطق در جنوب سیستان و بلوچستان نیز افزایش ابر، رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد، گفت: بعد از ظهر سه شنبه در مناطق کوهپایه‌ای استان‌های کرمانشاه، همدان، مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های زنجان، قزوین و البرز بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیاییان، چهارشنبه و پنجشنبه (۱۴ و ۱۵ خردادماه) در غالب مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود.

وی اضافه کرد: روز یکشنبه (۱۱ خرداد ماه) کاهش نسبی دما در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل رخ خواهد داد که افت دما در شرق مازندران و استان گلستان بین ۴ تا ۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود همچنین دریای خزر در این روز مواج خواهد بود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۲ خرداد ماه) کمی ابری، گاهی همراه با افزایش باد با حداکثر دمای ۳۶ و حداقل دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و روز سه‌شنبه (۱۳ خرداد ماه) قسمتی ابری و در بعضی ساعات همراه با وزش باد شدید و گاهی افزایش ابر با احتمال بارش خفیف باران با حداکثر ۳۶ و حداقل دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران پیش بینی می شود وزش باد شدید خرداد ماه ۱۱ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۷۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است

سرهنگ مهدی میدانی رئیس اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش روز گذشته و در آیین افتتاح نخستین اجلاسیه نماز در نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امسال مهم ترین برنامه خودش را با موضوع نماز آغاز کرد.


اجلاس سراسری نماز که امروز در نیروی هوایی آغاز به کار کرد، اولین اجلاس سراسری در بین کارکنان نیروی هوایی ارتش بود اما از خرداد سال پیش که اجلاس نماز در ارتش برگزار شد، بیش از 130 اجلاس در کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد که تا خرداد امسال ادامه دارد.
سال گذشته جشنواره حدیث ما در ارتش "با نماز در سیره امام علی (ع)" که کتاب بسیار خوبی در زمینه نماز است برگزار شد و این جشنواره با استقبال و حضور بیش از 14 هزار نفر به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده در ارتفاعات خوزستان
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۲/۰۷؛ هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • پیش‌بینی افزایش دما و گرد و خاک برای خوزستان
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟
  • هشدار به تهرانی‌ها؛ بارش‌ها در پایتخت شدید می‌شود
  • پیش‌بینی وزش باد در اغلب مناطق خوزستان
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در خوزستان
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است