Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوب کرد روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این میزان خط کشی شامل اجرای ۱۶۵۰ کیلومتر به صورت پیمانی و ۴۵۰ کیلومتر به صورت امانی و با استفاده از توان ۲ تیم خط کشی فعال این اداره‌کل انجام شده است.

وی با تاکید بر التزام عملی بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی گفت: راه‌اندازی تیم‌های امانی خط کشی سبب صرفه جویی اعتباری حدود ۳۰ درصدی در اجرای پروژه‌های مربوطه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از اجرای روکش آسفالت در سطح افزون‌بر ۳۳۴ کیلومتر از مسیرهای ارتباطی این استان در سال گذشته با هدف تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی راه‌ها خبر داد و افزود: این اداره‌کل به منظور فراهم کردن زمینه تردد روان و ایمن کاربران جاده، با انجام مطالعات و بررسی‌های لازم، اجرای طرح‌های روکش آسفالت را با در نظر گرفتن حداکثر کارایی فنی و اقتصادی مورد توجه قرار داده است.

وی بازسازی چهار هزار و ۵۰۰ متر صفحات گاردریل، اجرای نیوجرسی به طول حدود ۱۷ کیلومتر و گاردریل در گستره ۱۲ کیلومتر، نصب ۸۵۰ متر مربع انواع تابلوهای اطلاعاتی در مسیرهای ارتباطی و همچنین تکمیل ۱۸ کیلومتر روشنایی را از دیگر اقدامات این اداره‌کل در سال گذشته عنوان کرد.

کرد افزود: همچنین رفع ۱۴ نقطه پرتصادف در مسیرهای ارتباطی با هزینه اعتباری بیش‌از ۹۰ میلیارد ریال و بازسازی و تعمیر ۲۰۸ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری با اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال از دیگر اقدامات این اداره‌کل در سال گذشته بوده که نقش مهمی در تردد روان و ایمن و کاهش هزینه‌ها در سیستان و بلوچستان به همراه داشته است.

به گزارش ایرنا مجموع راه‌های تحت پوشش اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان بیشاز ۱۳ هزار کیلومتر است که شامل ۲۳۷ کیلومتر بزرگراه، هزار و ۵۸۲ کیلومتر راه شریانی، ۸۲۴ کیلومتر راه اصلی، هزار و ۵۹۷ کیلومتر راه فرعی و ۸ هزار و ۸۰۰ کیلومتر راه روستایی می‌شود.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان مسیرهای ارتباطی اداره کل کیلومتر راه خط کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۷۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، ملاشاهی رئیس اداره پیش بینی ومدیریت بحران مخاطرات وضع هوای اداره کل هواشناسی این استان،گفت: بارش های 24 ساعت گذشته در زاهدان نزدیک به 18 میلی متر ثبت شده که این شرایط تا فردا بعد ظهر در زاهدان ادامه خواهد داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف سال ۱۴۰۲ راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان در ساخت بزرگراه
  • ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان - بیرجند در حال ساخت است