Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@16:33:54 GMT

دلیل ناراحتی کربکندی از باشگاه ذوب‌آهن مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۷۱۲۵

دلیل ناراحتی کربکندی از باشگاه ذوب‌آهن مشخص شد

رئیس سازمان فوتبال باشگاه ذوب آهن مدتی است که به دلیل ناراحتی از مدیران این باشگاه در محل کار خود حاضر نمی شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رسول کربکندی رئیس سازمان فوتبال ذوب آهن در تاریخ 24 دی سال گذشته به دلیل یکسری رفتارها از سوی مدیریت باشگاه در نقل و انتقالات از سمت خود استعفا می کند اما جواد محمدی مدیرعامل باشگاه بعد از جلسه ای که با وی می گذارد او را متقاعد می کند که به کارش ادامه دهد اما به تازگی به دلیل اختلاف در مسائل مالی و برخی از امور مدیریتی رسول کربکندی بار دیگر تصمیم گرفته با این باشگاه همکاری نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از اول خرداد امسال دیگر در باشگاه حاضر نشده است. دلیل ناراحتی کربکندی از این باشگاه فقط بحث حقوقش نیست.

کربکندی در این زمینه به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: نمی خواهم در مورد مسائل باشگاه صحبت کنم. من مدتی است که جواد محمدی را ندیده ام و باید با خود او صحبت کنم. اما چند روزی است که در باشگاه حاضر نشدم.

وی افزود: اینکه بگویم از مجموعه ذوب آهن جدا شدم یا خیر قطعی نیست و باید بعد از جلسه با مدیریت باشگاه در این باره حرف بزنم اما مشکل من فقط مالی نیست و مسائلی در امر مدیریت و شرح وظایف هست که تا با خود مدیرعامل در این باره صحبت منم ترجیح می دهم موارد را رسانه ای نکنم. 

به گزارش فارس، برخی خبرها حکایت از این دارد که جواد محمدی این روزها کمتر در باشگاه ذوب آهن حضور پیدا می کند و شاید یکی از دلایل به وجود آمدن این مشکلات همین عدم حضور وی باشد. این روزها تمرینات تیم هم بدون حضور سرمربی برگزار می شود و درحالی که کربکندی مدیرفنی این تیم هم حساب می شود اما از وی برای حضور در تمرینات دعوت به عمل نیامده است. 

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال ورزشی استعفا ذوب آهن ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۷۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران رئال مادرید در چند پنجره نقل و انتقالاتی اخیر اقدام به خرید بازیکنان جوان کردند تا بتوانند از آنها در ترکیب تیم‌شان استفاده کنند و نسلی که افتخارات بسیاری را برای آنها به ارمغان آورد آرام آرام کنار بگذارد.

این موضوع به خصوص در خط میانی رئال به شکل قابل توجهی مشاهده می‌شود و بازیکنانی مانند لوکا مودریچ و حتی تونی کروس در این فصل تا حدی از ترکیب اصلی فاصله گرفتند تا هافبک‌های جوان فرصت بیشتری برای بازی و کسب تجربه در دیدارهای بزرگ و مهم داشته باشند.

مدیران و کادر فنی رئال مادرید پیش از این هم تاکید کرده بودند که قصد دارند بازیکنان جوان را در کنار ستاره‌های با تجربه در این تیم قرار دهند تا آنها بتوانند درس‌هایی که باید برای بازی در چنین سطحی بدانند را از آنها یاد بگیرند.

راکیتیچ در گفتگو با با اشاره به روندی که در رئال مادرید آغاز شده است اظهار داشت:«رئال مادرید تصمیم گرفت که تغییر نسلش را به شکلی آهسته‌تر پیش ببرد. مودریچ و کروس هنوز در این باشگاه حضور دارند مدیران آنها به دنبال یافتن گزینه‌های جوان‌تر هستند. این در حالی است که تمامی این تغییرات در بارسلونا با سرعت بسیار زیادی انجام شده است.»

دیگر خبرها

  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 
  • بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن
  • فوری | گل محمدی تایید کرد؛ از مردم تبریز ممنونم | دلیل نرفتن یحیی به شهر پرشورها مشخص شد
  • ناراحتی آرتتا برای پوچتینو: من کنارتم!
  • هوادار خردسال چلسی و دلی که شکست؛ قرار بود بجنگید! / عکس
  • ناراحتی لامینه یامال پس از گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو / فیلم
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت