Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: آتش نشانان بیرجند در سال گذشته به هزار و ۷۴ مأموریت اعزام شده‌اند.

وی از مهار ۴۵۳ مورد حریق طی این مدت خبر داد و گفت: از شهروندان خواستاریم با رعایت نکات ایمنی و توجه به توصیه‌های آتش‌نشانی، مانع بروز این گونه حوادث شوند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی بیرجند بیان کرد: طی سال گذشته ۸۰۹ توسط نیروهای امدادی این سازمان نجات یافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بر اثر این حوادث ۹ جان خود را از دست داده‌اند، افزود: همچنین این حوادث ۲۰۵ مصدوم بر جای گذاشته است.

حسینی با بیان اینکه در سال گذشته بیشترین مأموریت‌ها در زمینه حبس در آسانسور و مشاهده جانوران وحشی بوده است، گفت: ۱۲۴ مأموریت مربوط به تصادفات رانندگی و واژگونی‌ها بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی بیرجند ادامه داد: همچنین آتش سوزی درختان، حریق فضای سبز، اتصالی سیم برق و حریق ضایعات آمار بالایی در مأموریت‌ها داشته است.

وی اظهار کرد: میانگین زمان رسیدن به محل حادثه در حوادث داخل محدوده شهری، سه دقیقه و ۴۷ ثانیه بوده است.

حسینی بیان کرد: به شهروندان توصیه می‌شود در مواجه با یک حادثه ابتدا خونسردی خود را حفظ کرده و سپس با شماره ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی تماس گرفته شود.

کد خبر 4937968

منبع: مهر

کلیدواژه: علی حسینی شهرداری بیرجند آتش نشانی ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد شیوع کرونا عید سعید فطر گرگان قزوین بیرجند نماز عید سعید فطر روز جهانی قدس ستاد مقابله با کرونا فطریه آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۷۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه خبر داد.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه سقوط یک نفر از کوه صفه ساعت ۱۵:۴۵ امروز _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شد.

وی افزود: این حادثه توسط همنورد این فرد گزارش شد و اعلام کرد که خود او در مکانی گیر و همنورد او از فاصله‌ای حدود ۴۰ متری سقوط کرده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: این حادثه در مسیر انحرافی و غیراصولی هفت چشمه رخ داده و فرد سقوط کرده از ناحیه پا و سینه و سر دچار آسیب شده بود و توسط عوامل اعزامی این سازمان به محل امن منتقل و تحویل عوامل اورژانس شد.

شریعتی با اشاره به اعزام اکیپ امداد و نجات از ایستگاه‌های شماره سه و ۱۲ ادامه داد: عملیات مذکور حدود سه ساعت به طول انجامید.

کد خبر 750384

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۳۵ حادثه دیده سیلاب در ایلام
  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه
  • ضرورت ایجاد ایستگاه آتش نشانی برای امامزاده ابراهیم(ع) شفت
  • نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور | عملیات امدادی در این استان‌ها ادامه دارد
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید