Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتح‌الله حقیقی روز یکشنبه در جلسه شورای معادن استان زنجان اظهار داشت: برای رونق گرفتن معادن و ایفای نقش آن‌ها در تحقق جهش تولید باید چند اقدام اساسی و عملیاتی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: اهداف عملیاتی برای فعالیت معادن باید مشخص و برابر آن تصمیم‌گیری و بر اساس تصمیمات، اقدام شود.

حقیقی، اقدام بعدی را تعیین تکلیف معادن تعطیل با اولویت خواند و افزود: موانع پیش روی فعالان حوزه معدن نیز باید احصا و برای حل آن‌ها تلاش شود و آن‌هایی که در استان حل نمی‌شوند از طریق مسؤولان کشوری، پیگیری و مرتفع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انتظار از حوزه معادن استان زیاد است، تصریح کرد: افزایش فعالیت معادن، خروج معادن از رکود، فعال کردن معادن خُرد و کوچک و استفاده از مجربان حوزه معدن در کنار نظرات کارشناسی برای رفع موانع معادن استان ضروری است.

استاندار زنجان گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که در ارتباط با معادن در سال گذشته پیگیری شد و امسال به نتیجه رسید، تعیین تکلیف پسماندهای روی بود که مالکیت آن با رای دستگاه قضایی به تملک دولت درآمد.

وی اظهار داشت: موضوع اصلی در به نتیجه رسیدن تعیین تکلیف پسماند روی، تخلیه پسماندها است که برای این کار باید به دنبال روش‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت باشیم.

حقیقی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از پیگیری دیوان محاسبات استان، خاطرنشان کرد: حقوق دولتی معادن استان‌ها به حساب‌های ملی واریز می‌شود که حقوق معادن استان زنجان، برگشت داده نشده و این موضوع باید از طریق سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت صنعت، معدن و تجارت پیگیری شود.

وی با بیان اینکه برگشت نشدن حقوق دولتی معادن زنجان به این استان، صحیح نیست، افزود: باید پیگیری و درخواست شود تا حقوق دولتی معادن استان زنجان که یکی از استان‌های معدنی کشور است، برگشت داده شود.

حقیقی در خصوص ارسال رونوشت وکالت بلاعزل معادن توسط دفاتر اسناد رسمی به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، گفت: این موضوع نیز باید از دستگاه قضایی استان و به صورت متمرکز از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت پیگیری شود.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید استانداری زنجان فتح‌الله حقیقی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید استانداری زنجان فتح الله حقیقی زنجان وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید استانداری زنجان فتح الله حقیقی زنجان معدن و تجارت معادن استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۷۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در استان تهران/ احداث ۲ مگافارم پیگیری می‌شود

 محمد علیمهری معاون استاندار در حاشیه جلسه بررسی آخرین وضعیت احداث واحد‌های بزرگ مقیاس پرورش مرغ گوشتی (مگافارم) اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۱۲ درصد مصرف روزانه مرغ استان تهران در داخل استان تولید می‌شود. 

وی افزود: برنامه ریزی اولیه برای احداث ۲ مگافارم در شهرستان ری و فیروزکوه انجام شده تا خودکفایی استان تهران به ۳۰ درصد افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر افزایش تولید خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۱۹ واحد راکد مرغداری استان تهران احیا شد که موجب افزایش جوجه ریزی از ۵۰۰ هزار قطعه به یک میلیون و ۷۰۰ هزار قطعه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در استان تهران/ احداث ۲ مگافارم پیگیری می‌شود
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • تلاش برای خودکفایی در تولید کودهای فسفاته با تمرکز بر شیمی و معدن
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • تحقق رویای چین؛ خیابان ها در سیطره خودروسازان اژدهای سرخ!
  • جهش توسعه در لرستان آغاز شده و نیاز به پیگیری دارد