Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع عالی بسیج رسانه استان گیلان گفت: رسانه‌های غربی و پیروان داخلی آن‌ها به بهانه قتل هولناک «رومینا» دختر گیلانی به دنبال انتقام‌گیری از نظام اسلامی هستند.

علیرضا خاکپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به قتل هولناک خانوادگی چند روز اخیر در گیلان اظهار کرد: قتل فرد بی‌گناه در دین مبین اسلام مصداق کشتن همه انسان‌ها است و با هر توجیه و نگرشی عملی غیرشرعی و غیرانسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع عالی بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه اتفاقی که چند روز پیش در گیلان افتاد زنگ خطری برای نهادهای فرهنگی و تربیتی است گفت: اینکه یک دختر دهه هشتادی در مسیری قرار می‌گیرد که خلاف عرف جامعه ایرانی و اسلامی است نشانه بی‌توجهی و کم‌کاری مجموعه‌های فرهنگی ازجمله رسانه‌هاست.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌های معاند خارجی و پیروان داخلی آن‌ها در هر حادثه‌ای به دنبال سوارشدن بر افکار عمومی و جهت‌دهی نامطلوب به آن هستند افزود: همان‌هایی که سال‌ها به بهانه‌های حقوق بشری، حکم حق‌الناسی قصاص را غیرانسانی می‌دانستند امروز در قتل هولناک «رومینا» در مورد عدم قصاص ولی‌دم ایراد وارد می‌کنند.

خاکپور با بیان اینکه برخی رسانه‌های داخلی نیز در این میان به دنبال تسویه‌حساب‌های سیاسی هستند گفت: نخستین هجمه‌ای که در قتل هولناک «رومینا» اتفاق افتاد، حمله به دستگاه قضایی بود به بهانه اینکه چرا بازپرس پرونده اجازه برگشت رومینا به خانواده را داده است بدون در نظر گرفتن اینکه گزینه بعدی وی برای سپردن رومینای 13 ساله در شرایط عادی چه عواقبی می‌توانست برای او به دنبال داشته باشد.

رئیس مجمع عالی بسیج رسانه استان گیلان شیطنت بعدی رسانه‌های معاند خارجی و پیروان داخلی آن‌ها را موضوع سن «رومینا» عنوان کرد و افزود: امروز این رسانه‌ها درباره رابطه عاطفی بین «بهمن خاوری» و «رومینا اشرفی» داستان‌سرایی می‌کنند درحالی‌که اگر ازدواجی بین آن‌ها اتفاق می‌افتاد با فریاد وامصیبتای «کودک‌همسری» گوش فلک را کر می‌کردند‌‌.

خاکپور ضمن دعوت از نهادهای مسئول مرتبط در این زمینه ازجمله دستگاه قضایی و نیروی انتظامی برای همکاری بهتر و بیشتر با رسانه‌های همسوی نظام گفت: در شرایطی که چنین هجمه‌ای از سوی رسانه‌های معاند در حال شکل‌گیری است، ارائه اخبار و اطلاعات شفاف و تحلیل‌های درست از سوی رسانه‌های همسو و انقلابی ضروری است که این مهم همکاری بیشتر نهادهای مسئول مرتبط را می‌طلبد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: رومینا قتل استان گیلان رسانه رسانه های غربی رسانه های معاند قتل هولناک رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۷۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لحظه هولناک ریزش یک پل بزرگراهی بر اثر سیل

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ماجرای خواب هولناک هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش
  • ماجرای استفاده بلاگر شیرازی از آمبولانس اورژانس در حال پیگیری است
  • مهمترین اخبار ۱۶ اردیبهشت/ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی
  • شاوردیان: بعد از عملیات وعده صادق سودجویان به دنبال ایجاد بحران اقتصادی در کشور بودند
  • ژنرال صهیونیست: السنوار به دنبال بیرون راندن ما از نوار غزه است/ایران تهدیدی بزرگ برای اسرائیل
  • ژنرال صهیونیست: السنوار به دنبال بیرون راندن ما از نوار غزه است
  • (ویدئو) لحظه هولناک ریزش یک پل بزرگراهی بر اثر سیل
  • شهادت یک مرزبان دیگر در بانه
  • ماجرای ویدئوی وایرال شده عروس ۱۴ ساله! + واکنش فوری پلیس فتا
  • یک شهر به دنبال بقای داماش گیلان