Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@15:52:34 GMT

۲۴ کیلو گرم تریاک در تربت‌حیدریه کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۷۶۳۸

۲۴ کیلو گرم تریاک در تربت‌حیدریه کشف شد

سرهنگ علی‌اکبر کیانی روز یکشنبه به خبرنگا ایرنا گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید شیردل کامه این فرماندهی با همکاری پلیس فرودگاه مشهد هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پراید که از شهرهای جنوبی کشور به مقصد مشهد در حرکت بود، مشکوک شده و آن را متوقف کردند.  
وی افزود: ماموران در بازرسی این خودرو ۲۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی تربت‌حیدریه ادامه داد: در این ارتباط ۲ نفر دستگیر و به مرجع قضایی شهرستان معرفی شدند. 

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی در برخورد با سوداگران مرگ از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند از مردم خواست در این زمینه یاریگر پلیس باشند و هر گونه موارد مشکوک را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب‌ها تربت حیدریه مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تربت حیدریه مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قوه قضاییه تربت حیدریه مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قوه قضاییه تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۷۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، جانشین فرمانده انتظامی شیراز گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فحاشی، درگیری و تخریب خودرو شهروندان توسط ۲ نفر از اراذل و اوباش در یکی از محلات شهرستان شیراز، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل مذکور اعزام شدند.
سرهنگ عبدالرضا ضربت افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک خودرو وانت پراید پلاک مخدوش با ۲ سرنشین ضمن قدرت نمایی، یک سواری پراید را نیز تخریب کرده‌اند.
وی تصریح کرد: اراذل که هنوز در صحنه حضور داشتند، با مشاهده پلیس، به سمت ماموران حمله‌ور و با پرتاپ شیء سخت، خودو پاسگاه را تخریب کردند.
سرهنگ ضربت با بیان اینکه ماموران انتظامی آنان را به آرامش دعوت کردند ولی هیچ توجهی نکردند، گفت: متهمان اقدام به فرار کردند و پس از حدود ۲۰ دقیقه تعقیب و گریز، ماموران انتظامی آنان را دستگیر و یک قبضه قمه را آنان کشف کنند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در سوابق متهمان جرائمی از قبیل کیف قاپی، نزاع و درگیری، حمل مواد مخدر و سرقت موتورسیکلت به چشم می‌خورد، تصریح کرد: این افراد شرور برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک