Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه ۲۴۸ هیئت عالی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست محمدعلی کی‌نژاد در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

در ابتدای جلسه رئیس هیئت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به جذب تعداد زیادی از متقاضیان بورسیه فراخوان ۹۸ هیئت عالی جذب و همچنین ضمن تشکر از دانشگاه آزاد اسلامی برای جذب بورسیه‌ها در استان تهران بر سرعت‌بخشی جذب بورسیه‌ها در شهرستان‌ها تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه جلسه مقرر شد دانشگاه آزاد اسلامی اسامی بورسیه‌ها و اعلام نیاز خود را به منظور آزاد شدن تعهدات بدون دریافت هزینه به مرکز نظارت و ارزیابی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال کند.

همچنین دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به موضوع قانون نیمه‌وقت شدن اعضای هیئت علمی خانم پیشنهاد داد: این موضوع در هیئت های امناء مطرح و مدل استخدامی جدید بر اساس میزان موظفی، میزان حضور، کار در منزل و ارتقا طراحی شود.

وی ادامه داد: در نهایت این مدل استخدامی جدید به سازمان  امور اداری و استخدامی به منظور تصمیم‌گیری در این مورد ارسال شود.

در ادامه جلسه با توجه به ارسال نامه بورسیه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مقرر شد: افرادی که دارای راتبه از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی هستند چنانچه متقاضی جذب اعضای هیئت علمی در یکی از مؤسسات آموزش عالی باشند، بدون شرکت در فراخوان و با لحاظ صلاحیت علمی و عمومی مورد بررسی قرار گرفته و روند جذب آنها طی شود.

همچنین در ادامه جلسه در مورد موضوع اخذ مجوز جذب نخبگان خارج از فراخوان وزارت بهداشت از بنیاد نخبگان مقرر شد: جلسه‌ای فی‌مابین وزارت بهداشت و بنیاد نخبگان تشکیل و مسئله بررسی شود.

در پایان جلسه تعدادی از اعضای هیئت‌های اجرایی جذب و کارگروه‌های صلاحیت عمومی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی پژوهشی علوم و فناوری رنگ، گلستان، پژوهشگاه دفاع مقدس و تربیت پاسداری، جهرم، شهید باهنر کرمان، هنر اسلامی تبریز، کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، بناب، علوم پزشکی اراک تأیید صلاحیت شدند.

کد خبر 4938161 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: جذب هیات علمی دانشگاه های ایران بورسیه ها شورای عالی انقلاب فرهنگی ویروس کرونا وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه ها دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان امتحانات پایان ترم آموزش مجازی دانشگاه های ایران دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه تهران سازمان سنجش دانشگاه علوم پزشکی تهران مصطفی رستمی منصور غلامی دانشگاه آزاد اسلامی اعضای هیئت بورسیه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۷۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقوله حجاب اولویت دانشگاه است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یک مرکز علمی مولود انقلاب است گفت: توجه به مقوله حجاب و عفاف اولویت کار در دانشگاه است

به گزارش خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو،مجتبی ملکی چوبری در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد گیلان و واحد رشت ضمن تقدیر و تشکر از دوستار در زمان تصدی ۴ساله ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، دانشگاه در ریل اصلی انقلاب بود اظهار کرد: با حضور تیم مدیران مؤمن و متعهد و انقلابی، کارآمدی و اثربخش و با تعصب و پشتکار دکتر دوستار در دانشگاه را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه در طول مدت تصدی دکتر دوستار افتخارات زیادی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و پژوهشی مانند کسب مقام در جشنواره امامت و مهدویت، رویدار صدرا و… داشتیم که به همت و تلاش و درایت دکتر دوستار اتفاق افتاد ادامه داد: خدا را شاکرم که توفیق خدمتگزاری به من داد و امیدوارم بتوانم طوری خدمت کنم که شرمنده خون شهدا و دیگر عزیزان نباشم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه تحول‌آفرین و مأموریت‌گرا است تصریح کرد: این مأموریت‌ها و رخدادهایی که قرار است در سال ۱۴۰۳ اتفاق بیفتد و سکوی مبدل دانایی به توانایی است که باید در عرصه عمل هم‌نشان داده شود.

ملکی با اشاره به نام‌گذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) تصریح کرد: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی از سال گذشته با داشتن زیرساخت‌های لازم در زمینه‌های علمی، فرهنگی و…. شروع به اقدامات مختلفی در جهت افزایش تولیدات علمی و فرهنگی نموده است که ان‌شاءالله با توجه به فرمایشات حضرت آقا (مدظله‌العالی) و شعار دانشگاه آزاد اسلامی به سمتی حرکت کنیم که تمام حوزه‌ها دارای جهش خوبی باشند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یک مرکز علمی مولود انقلاب است افزود: توجه به مقوله حجاب و عفاف اولویت کار در دانشگاه است و دراین‌خصوص اساتید، کارکنان و دانشجویان باید در مقوله حجاب و عفاف کوشا بوده و برای اینکه فضای دانشگاه حال و هوای اسلامی و انقلابی داشته باشد باید از استانداردهای خوبی برخوردار باشد که این مهم همت و همدلی همگان را در جهت ارتقای جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان طلب خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان آزمون کنکور سراسری
  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • مقوله حجاب اولویت دانشگاه است
  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی
  • رییس دانشگاه شاهد : باید بورسیه دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت را در دستور کار خود قرار دهیم/ سال گذشته ۵۰ دانشجو از کشورهای مقاومت را بورسیه کردیم
  • گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه / اعتصاب اعضای هیئت علمی دانشگاه تگزاس
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • رقابت ۳۸ هزار مازندرانی در بزرگترین ماراتن علمی کشور
  • طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت
  • وزیر علوم: استخدام هیئت علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای معنا ندارد