Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@02:43:32 GMT

اجرای طرح «گشت رضویون» در مناطق جرم خیز

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۷۹۷۲

اجرای طرح «گشت رضویون» در مناطق جرم خیز

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی اعلام کرد: با هدف تقویت تدابیر پیشگیرانه برای مقابله با جرائم و آسیب های اجتماعی، اجرای طرح رضویون با همکاری سازمان بسیج و پلیس پیشگیری در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اهمیت اجرای این طرح در استان افزود: با هدف رفع خلاء های موجود در برخی از محلات حاشیه ای و مناطق جرم خیز، حضور گشت های بسیج در قالب یگان های رضویون تا حدود زیادی به ارتقای شاخص امنیت و کاهش وقوع جرایم خُرد در این مناطق کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین اظهار داشت: ابتکار راه اندازی گشت های رضویون با انعقاد تفاهم نامه ای سه جانبه میان قوه قضاییه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی کلید خورده است و به حول و قوه الهی با هماهنگی های انجام شده و فراهم سازی مقدمات اجرایی در استان هرمزگان نیز اجرا خواهد شد.

کد خبر 4938183

منبع: مهر

کلیدواژه: علی صالحی دادگستری هرمزگان جرائم امنیتی ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد شیوع کرونا عید سعید فطر گرگان قزوین بیرجند نماز عید سعید فطر روز جهانی قدس ستاد مقابله با کرونا فطریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۷۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در طرح وارگه دانایی، دانش‌آموزان مدارس ابتدایی از اردیبهشت‌ماه تا خردادماه با خواندن کتاب داستان «گل حسرتی» وارد رقابت با سایرین می‌شوند و پس از ارزیابی در خردادماه، برگزیدگان تجلیل می‌شوند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان از طرح نور فراجا
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • پاکسازی مناطق شمالی کرج از زباله ها