Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: یکی از محوری ترین برنامه های دستگاه قضائی فسادستیزی در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا در نشست شورای قضائی  استان که صبح امروز در محل سالن شهید بهشتی دادگستری استان برگزار شد، یکی از محوری ترین برنامه های دستگاه قضائی و سازمانهای وابسته را مبارزه با فساد در جامعه دانست و بیان کرد: همانطور که ریاست محترم قوه قضائیه بر فساد ستیزی در دستگاه قضائی تاکید دارند ما با کوچکترین موارد فساد بدون تعارف و اغماض برخورد می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به نزدیک شدن به هفته قوه قضائیه افزود: اولین چیزی که در هفته قوه قضائیه باید مورد توجه قرار گیرد فرصت ارزیابی درون سازمانی است که به چه میزان عملکرد ما با اهداف و منویات مقام معظم رهبری وتاکیدات ریاست محترم قوه قضائیه منطبق بوده و تا چه میزان باعث رضایت مردم بوده است.

وی تکریم ارباب رجوع را یکی از مهمترین رسالتهای همه سازمانها عنوان کرد و ادامه داد: میزان رضایت مردم از دستگاه قضائی به عملکرد مطلوب ما بستگی دارد و باید هر سازمان ضمن ارزیابی درونی به رفع نواقص سازمان خود نیز بپردازد.

رئیس شورای قضائی سیستان و بلوچستان افزود: یکی از موضوعات مهم ارزیابی درون سازمانی فساد ستیزی است و نباید ذهنیت و باور جامعه نسبت به این موضوع مهم خدشه دار شود و دشمنان از این فرصت برای به چالش کشاندن نظام استفاده نمایند.

وی تاکید کرد : عملکرد ما در مبارزه با فساد و فساد ستیزی باید نمره کامل را کسب نماید و با کوچکترین موارد فساد به شدت برخورد گردد.

حجت الاسلام مصطفوی نیا توجه و سرکشی از واحدهای تولیدی و رسیدگی به مشکلات آنها را یکی دیگر از برنامه های دستگاه قضائی در سال جدید که از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری شده است عنوان نمود و افزود با توجه به نزدیک شدن به هفته قوه قضائیه یکی از برنامه های اصلی ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه توجه به واحدهای تولیدی باشد.

رئیس شورای قضائی استان، اجرای برنامه های محوری از جمله بازدید از زندان و رسیدگی به مشکلات آنان، غبار روبی و عطرافشانی مزار شهداء ، دیدار با فرهیختگان و نخبگان ، دیدار بانماینده ولی فقیه در استان ، دیدار با خانواده های شهداء، سرکشی از واحدهای تولیدی ، استفاده از ظرفیت صدا و سیما و حضور مدیران و کارشناسان برای بیان عملکرد دستگاه قضائی و سازمانهای وابسته و برگزاری نمایشگاه مجازی و استفاده از فضای مجازی را از برنامه های پیشنهادی در هفته قوه قضائیه اعلام نمود که با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا خواهد شد.

در پایان این نشست از اعضاء شورای قضائی استان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان فساد شهید قوه قضائیه برنامه های دستگاه قضائی هفته قوه قضائیه شورای قضائی فساد ستیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۸۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد

به گزارش خبرآنلاین، مدیرکل حقوقی، املاک و معاضدت قضایی وزارت آموزش و پرورش از شکایت و اعلام جرم رسمی آموزش و پرورش علیه دست اندرکاران اصلی یکی از سریال‌های نمایش خانگی خبر داد.

مهر در خبری نوشت: امید رضاوند مدیرکل حقوقی، املاک و معاضدت قضائی وزارت آموزش و پرورش از شکایت و اعلام جرم رسمی دفتر حقوقی و قضائی وزارت آموزش و پرورش علیه دست اندرکاران اصلی یکی از سریال‌های نمایش خانگی خبر داد.

رضاوند با اشاره به شأن و جایگاه رفیع و والای معلم در جامعه، اظهار کرد: علیرغم این مهم که معلّم به عنوان مهمترین و اصلی‌ترین رکن نظام تعلیم و تربیت، از نقش و جایگاه منحصر به فردی در جامعه برخوردار بوده و نقش وی در هدایت آینده‌سازان این جامعه غیرقابل انکار است، چندی پیش در یکی از سریال‌های نمایش خانگی نسبت به این قشر فرهیخته، توهین و اهانت و هتک حرمتی صورت گرفته که این رفتار ناشایست موجب جریحه‌دار شدن احساسات عمومی جامعه به ویژه فرهنگیان شده است.

مدیرکل دفتر حقوقی، املاک و حمایت قضائی با تاکید بر اینکه وزارت‌آموزش و پرورش اولین مدافع حقوق معلمان است و یکی از وظایف دفتر حقوقی و واحدهای حقوقی تابعه در سراسر کشور نیز معاضدت قضائی از جامعه یک میلیونی فرهنگیان است اعلام کرد: در جهت برخورد با این اقدام ناشایست و غیر اخلاقی نویسنده و کارگردان و عوامل سریال یاد شده، شکایت و اعلام جرم رسمی وزارت آموزش و پرورش به دادستان عمومی و انقلاب ارائه و توقف پخش سریال مورد اشاره و برخورد قانونی لازم تقاضا شده است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903422

دیگر خبرها

  • موسی عصمتی؛ شاعر روشندل: رسانه ملی با «سرزمین شعر» حرکت نویی را آغاز کرد
  • آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • جرایم مدیران شهری در البرز تحت رصد معاونت پیگیری پرونده‌های خاص
  • ۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد
  • آموزش؛ حلقه مفقوده در دیابت/ سن مناسب برای انجام تست دیابت
  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش
  • دستگاه قضا ابتدا سراغ مفسدین گردن کلفت می‌رود
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
  • صدا و سیما مؤثرترین نقش را در ایجاد تمدن اسلامی دارد