Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@21:13:16 GMT

جزییات استخدام آموزش‌یاران نهضت در آموزش و پرورش

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۸۱۶۰

به گزارش ایلنا، «شاپور محمدزاده» درباره زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی اظهار کرد: ستاد کرونا اعلام می‌کند؛ اما قاعده این است که تیرماه این آزمون را برگزار کنیم.

وی افزود: ثبت نام تکمیل شده و ۲۴ هزار نفر در این آزمون شرکت می‌کنند.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با بیان اینکه امید است آموزش‌دهنده‌های نهضت از این فرصت کرونایی برای مطالعات بیشتر استفاده کنند، گفت: هم سازمان نهضت سوادآموزی و هم جهاددانشگاهی دروس و منابع اختصاصی و عمومی را برای مطالعه روی سایت قرار داده‌ایم که متقاضیان می‌توانند آن را مطالعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدزاده افزود: هر کدام از شرکت‌کنندگان اگر ۵۰ درصد نمره را کسب کنند استخدام می‌شوند. این استخدام، مصاحبه و گزینش ندارد و فعلا فقط شامل قبولی در آزمون است. پذیرفته‌شدگان به دانشگاه فرهنگیان معرفی می‌شوند و آموزش‌های مهارتی را می‌گذرانند و سپس جذب آموزش و پرورش می‌شوند.

وی در ادامه درباره روند آموزش به سوادآموزان در ایام کرونا و زمان برگزاری امتحانات نیز گفت: ما هم از فرصت‌های پخش تدریس تلویزیونی استفاده کردیم و برنامه آموزشی از شبکه آموزش برای سوادآموزان داریم.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی افزود: مراکز استانی هم به طور مستقل عمل کردند و این اختیار را دادیم که خود استان‌ها با کمک شبکه‌های استانی آموزش را پیش ببرند. به همین علت اختلافاتی هم وجود دارد، یک استان ۳۰ درصد  و یک استان تا ۷۰ درصد آموزش‌ها را ارائه کرده است. علاوه بر این برای راه‌اندازی کانالی در شبکه شاد هم در تلاش هستیم.

محمدزاده با بیان اینکه سوادآموزان هم حضوری امتحان می‌دهند، گفت: طبق برنامه ریزی‌ها آزمون‌ها از تیر به بعد می‌تواند برگزار شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نهضت سوادآموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۸۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان به میزبانی سالن جلسات استانداری سمنان ضمن بیان اینکه امتحانات نهایی یکی از موارد اولویت دار فعلی آموزش و پرورش استان است، ابراز داشت: انتظار می‌رود با تشکیل ستاد پشتیبانی از آزمون تمامی امکانات لازم در این راستا فراهم شود.

وی افزود: سطح کیفی استان سمنان حوزه آموزش و پرورش و موارد و مسائل مرتبط با این حوزه همواره باید سرآمد کشور باشد.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه به مباحث و مسائل فرهنگی و دینی سطح مدارس استان باید توجه شود، ابراز داشت: با استفاده از ظرفیت مشاوران فرهنگی و دینی به صورت ویژه این مهم باید در دستور کار قرار گیرد

هاشمی در ادامه تصریح کرد: برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اردوهای راهیان نور و برنامه‌های ورزشی و با نشاط می‌بایست در آموزش و پرورش استان سمنان برنامه ریزی شود.

وی افزود: به منظور ارتقا هر چه بیشتر شاخص‌های آموزشی باید جذب اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان سمنان مد نظر آموزش و پرورش قرار گیرد.

کد خبر 6087722

دیگر خبرها

  • گلایه شهروندان از اختلال در سامانه آموزش و پرورش
  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار داوطلب کردستانی در کنکور سراسری
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟
  • زمان جذب و استخدام پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری