Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه پروژه تالار مرکزی شهر کرمان، جزء طرح های ملی است تصریح کرد: تغییر پیمانکار پروژه نیز نزدیک به دو سال طول کشید و بعد از وقفه ای که به وجود آمد، روند پروژه در سال ۹۷ مجدد آغاز شد به طوری که در حال حاضر تالار مرکزی کرمان حدود ۹۵ درصد پیشرفت دارد و جزء اولویت‌های امسال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"محمدرضا علیزاده" در گفت و گو با ایسنا درباره آخرین وضعیت تالار مرکزی شهر کرمان اظهار کرد: این پروژه یکی از ۱۵ تالار کشور است که کار مطالعات آنها از سال ۸۳ آغاز و بعد از جانمایی، اجرای عملیات ساختمانی آن در شهر کرمان از سال ۸۸ آغاز شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان افزود: پیشرفت فیزیکی تالار مرکزی کرمان تا سال ۹۳ حدود ۸۷ درصد بود که بعد از آن مشکل مالی برای اتمام این پروژه پیش آمد.

علیزاده با بیان اینکه پروژه تالار مرکزی شهر کرمان، جزء طرح های ملی است تصریح کرد: تغییر پیمانکار پروژه نیز نزدیک به دو سال طول کشید و بعد از وقفه ای که به وجود آمد، روند پروژه در سال ۹۷ مجدد آغاز شد به طوری که در حال حاضر تالار مرکزی کرمان حدود ۹۵ درصد پیشرفت دارد و جزء اولویت‌های امسال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی افزود: در سال گذشته اعتبار خوبی معادل ۲۶ میلیارد تومان از مرکز برای تالار مرکزی کرمان گذاشته شد اما فقط پنج میلیارد تومان آن محقق شد.

علیزاده با اشاره به اینکه وزیر ارشاد سال قبل مکاتبه ای با رییس دفتر رییس جمهور داشته و تالار کرمان را جزء اولویت‌های های وزارتخانه اعلام کرد، گفت: استاندار نیز جلساتی با وزیر داشته و پیگیری های لازم برای اتمام این پروژه انجام شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه روند اجرایی پروژه تالار مرکزی شهر کرمان بسیار طولانی شده و مشکل اصلی در اتمام این پروژه بحث تخصیص منابع است، اظهار کرد: با وجود اینکه پروژه ملی است، استان از محل اعتبارات متوازن اعتبار مناسبی معادل ۱۵ میلیارد تومان گذاشته و همه دست به هم دادند تا تالار مرکزی به سرانجام برسد.

وی در پایان درباره اعتبار موردنیاز برای اتمام تالار مرکزی کرمان بیان کرد: سال قبل اعلام شد ۴۵ میلیارد تومان نیاز است اما با توجه به تورم این عدد تغییر می کند. پروژه سنگین است و مشمول مرور زمان شده و هزینه ها بالا رفته و فکر می کنم حداقل ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تمکیل این پروژه نیاز باشد

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پروژه نیمه تمام استانی فرهنگی و هنری تالار مرکزی شهر کرمان تالار مرکزی کرمان ارشاد اسلامی میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۸۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است

«انگاته روبارد» وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی که برای شرکت در دومین همایش ایران و آفریقا و نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر کرده است، با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

 امیرعبداللهیان در این دیدار توسعه و ارتقای همه جانبه مناسبات با قاره آفریقا را از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دانست.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران برای توسعه مناسبات دوجانبه با جمهوری آفریقای مرکزی در زمینه‌های مورد نیاز این کشور به ویژه در حوزه‌های کشاورزی، علمی و فناوری و آموزشی آمادگی خود را اعلام می‌دارد.

«انگاته روبارد»، وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی نیز با اشاره به اهمیت پذیرش دعوت جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در دومین همایش ایران و آفریقا و اکسپو تهران و ابراز قدردانی از حسن میزبانی از ایشان و هیات همراه، پیشرفت‌ها و دستاورد‌های کشورمان در زمینه‌های علمی، فناوری و صنعتی را ستود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است
  • ۷۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲ طرح آبرسانی مرکزی هزینه شده است
  • ۴۰هزار کیلومتر راه آسفالته کشور خرابی سنگین دارد
  • آبرسانی به دهدشت غربی نیازمند ۱۰۰۰ میلیارد تومان
  • جلوگیری از اطاله دادرسی از اولویت‌های دستگاه قضا در سال جاری
  • فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران
  • واکنش وزارت راه به یکی دانستن «رفع نقاط پرحادثه» و «روکش آسفالت»
  • مراکز فرهنگی کشور معطل خرابی مهر وزارت ارشاد!
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است