Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه با اشاره به فوت یک زن آلونک‌نشین در کرمانشاه به دنبال تخریب محل سکونتش توسط ماموران اجرائیات شهرداری، گفت : دستگاه قضایی از همان ابتدای وقوع این حادثه که بازتاب زیادی در رسانه‌های داخلی و خارجی داشت، به آن ورود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمی با تاکید بر جدیت دستگاه قضایی استان در پیگیری این پرونده، گفت : پیکر خانم آسیه پناهی پس از فوت به پزشکی قانونی استان منتقل شد و در آنجا نمونه برداری‌های لازم برای بررسی علت مرگ انجام گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه بابیان اینکه پزشکی قانونی هنوز نظر قطعی خود را درباره علت مرگ متوفی اعلام نکرده، افزود: البته طبق نظر پزشکی قانونی استان هیچگونه آثار ضرب و جرح روی بدن متوفی نبوده و مرگ ایشان هم از نوع قتل عمد نیست.

او بااشاره به بازداشت دو نفر از مدیران شهرداری کرمانشاه در رابطه با این پرونده، افزود: روز گذشته (۱۰ خرداد) مدیر اداره اجرائیات شهرداری کرمانشاه و قائم مقام وی در ارتباط با این پرونده دستگیر شدند و برای انجام بازجویی به پلیس آگاهی استان انتقال پیدا کردند.

کرمی درخصوص عناوین اتهامی این دو بازداشتی گفت: برای یکی از این دو مدیر اتهام "تسبیب در قتل شبه عمد مرحومه آسیه پناهی صفری ناشی از تقصیر و مباشرت در نگهداری یک عدد گاز اشک آور غیرمجاز" و برای دیگری هم اتهام " معاونت در قتل شبه عمد" در نظر گرفته شده است.

او افزود: برای پرونده این دو متهم قرار نظارت قضایی صادر کرده‌ایم و این پرونده بصورت ویژه در شعبه دوم بازپرسی قتل استان در حال رسیدگی است.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در پاسخ به این سوال که آیا غیر از این دو نفر افراد دیگری هم در رابطه با این پرونده دستگیر خواهند شد یا نه، گفت: در حال حاضر تنها برای این دو نفر حکم بازداشت صادر شده و پرونده آن‌ها هم درحال رسیدگی است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه دادستان عمومی و انقلاب دادستان کل کشور پزشکی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۸۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو ارائه می‌شود

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد،محمد دهقان منشادی اظهار داشت: این نمایشگاه هشتم تا دوازدهم اردیبهشت ماه امسال با حضور بیش از دو هزار نفر از مدیران ارشد، صنعتگران، تجار و بازرگانان خارجی در محل نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: در این نمایشگاه 135 فرصت سرمایه گذاری استان  با حجم سرمایه گذراری اولیه 126 هزار و 231 میلیارد ریال در بخش های گردشگری، صنعت و کشاورزی به منظور معرفی و جذب سرمایه گذار عرضه می شود.

دهقان منشادی اظهار داشت: این ظرفیت ها در تمامی شهرستان های استان یزد وجود دارد و زیرساخت های لازم از جمله زمین، آب، برق، گاز و غیره آماده است و سرمایه گذاران تنها باید نسبت به تامین مالی اقدام نمایند. 

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی یزد گفت: استان آماده جذب سرمایه گذاری است و از فعالان این بخش حمایت خواهیم کرد و مشوق های لازم را در اختیار انها قرار خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • آمریکا ۵ واحد نظامی ارتش اسراییل اقدام به نقض حقوق بشر کرده اند
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید/ مجوز خشونت بیشتر علیه دانشجویان معترض صادر شد
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک در شیراز
  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • جزییات ناگفته از سرقت بانک ملی توسط کاراگاه پرونده
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو ارائه می‌شود