Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش الف "کیانگا-یاماهتا  تیلور" در مقاله ای  در نیویورک تایمز نوشت آمریکا بعد از بحران کرونا، به تدریج به حالت عادی  بازمی گردد، و کشتن یک سیاه پوست و  تظاهرات گسترده پس از آن نیز بخشی از زندگی عادی در آمریکا است.

وی افزود در شرایطی که بسیار از مقامات دولتی مدعی هستند که با خشم عمومی در میناپولیس همراهی می کنند، تظاهر کنندگان با گاز اشک آور و دیگر سلاح های پلیس مواجه  شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سیاست دوگانه بخشی از آن چیزی است که مینه پولیس را خشمگین کرده و البته نشان می دهد که چرا چنین ناآرامی هایی هر شهر دیگر آمریکا را به صورت بالقوه دربر گرفته است.

نویسنده با اشاره به حضورنژادهای مختلف از جمله سفید پوستان در تظاهرات میناپولیس در محکومیت قتل فلوید، نوشت این  مساله نشان می دهد که بی عدالتی های بین نژادی در آمریکا، برای آنها آشکار است. >

 >

>

نویسنده این مقاله با اشاره به موارد مشابه قتل رنگین پوستان آمریکایی و همچنین "تهدیدات تظاهر کنندگان تا دندان مسلح علیه مقامات منتخب آمریکایی" افزود رئیس جمهور، این افراد را "مردم بسیار خوب" می خواند که عموما تنها رها نمی شوند. آنها  اطمینان دارند (که مانند جورج فلوید) خفه و کشته نمی شوند. >

>

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۸۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان, دانشجویان شماری از دانشگاه‌های آمریکا از جمله «کلمبیا» , ”مینه سوتا“, ”برکلی“ در ایالت کالیفرنیا و دانشگاه نیویورک، بار دیگر در حمایت از مردم غزه، تجمع و تظاهرات کردند.

دانشجویان معترض، برقراری آتش بس دائمی در غزه، توقف فوری حملات رژیم صهیونیستی، توقف کمک‌های نظامی آمریکا و قطع روابط دانشگاه‌ها با این رژیم را خواستار شدند. -- 


در پی این تجمع، پلیس ایالت کالیفرنیا به دانشجویان حامی فلسطین حمله کرد.

ساکنان نیویورک هم در اعتراض به حمله پلیس آمریکا به دانشجویان حامی فلسطین و بازداشت بیش از ۱۰۰ نفر از آنها تظاهرات کردند و با سر دادن شعارهایی، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

دیگر خبرها

  • فهرست دانشگاه‌های آمریکایی که تا این لحظه شاهد تحصن و تظاهرات در حمایت از مردم فلسطین بودند
  • حمایت سیاه پوستان آمریکا از اعتراضات ضد صهیونیستی
  • نیویورک تایمز: ارتش اسرائیل به عمد امدادگران را هدف قرار می‌دهد
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • دانشگاه‌های آمریکا در تسخیر معترضان
  • شکایت سناتورهای آمریکایی از برگزاری اعتراضات حامی فلسطین
  • تعبیر وارونه رؤیای آمریکایی/ راهپیمایی‌های گسترده حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده نشانه چیست؟
  • نیویورک‌تایمز: جنگ اوکراین برای ارتش آمریکا حکم رگه طلا را دارد
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا