Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@15:36:19 GMT

جو بایدن کشته شدن سیاه‌پوست آمریکایی را محکوم کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۸۸۴۴

جو بایدن کشته شدن سیاه‌پوست آمریکایی را محکوم کرد

کاندیدای بالقوه دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در بیانیه‌ای خشونت و کشته شدن یک سیاه‌پوست غیر مسلح به دست یک افسر پلیس این کشور را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، جو بایدن، کاندیدای بالقوه دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا در بیانیه‌ای، ضمن محکوم کردن خشونت، با آن‌هایی که پس از کشته شدن جورج فلوید، سیاه‌پوست آمریکایی به دست یک افسر سفیدپوست دست به اعتراض زده‌اند، هم‌صدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بیانیه شنبه شب خود آورده است: هرگز نباید به اقدام اعتراضی اجازه داده شود تا دلیل اعتراض ما را تحت‌الشعاع قرار دهد. این مساله نباید مردم را از علت اصلی که اعتراض ابزاری برای پیشرفت است، منحرف کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اعتراضات در آمریکا جورج فلوید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۸۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس

به گزارش جماران؛ شبکه خبری العربیه گزارش داد سخنگوی عرب‌زبان وزارت خارجه آمریکا برای اعتراض به سیاست‌های دولت «جو بایدن» در قبال غزه از سمت خود استعفا داده است. 

«هالا هاریت» در پیامی در صفحه خود در «لینکدین» نوشت: «من روز ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ بعد از ۱۸ سال خدمت برجسته برای اعتراض به سیاست آمریکا در قبال غزه استعفا کردم.»

استعفای این مقام وزارت خارجه آمریکا در ادامه موج استعفای دیپلمات‌های آمریکایی برای اعتراض به حمایت‌های بی‌چون و چرای آمریکا از اسرائیل در جنگ غزه محسوب می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • صدور حکم بمبگذار میدان تقسیم استانبول
  • زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس
  •  دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
  • استعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه
  • شورای روابط اسلامی‌-آمریکایی: بایدن به روح ملت خیانت کرد
  • واکنش عجیب مدیرعامل تیک تاک به اقدام جو بایدن
  • بایدن تیک تاک را از پرتگاه ممنوعیت یا فروش پرت کرد
  • شمار نظامیان کشته شده اسرائیل در جنگ غزه به 606 نفر رسید