Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@14:56:27 GMT

لروی سانه برای بایرن مونیخ فاجعه خواهد بود

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۸۹۸۶

لروی سانه برای بایرن مونیخ فاجعه خواهد بود

ویلی سانیول ستاره فرانسوی سابق بایرن مونیخ با انتقال لروی سانه به تیم سابقش مخالف است و می‌گوید حضور سانه در بایرن فاجعه خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، ویلی سانیول، ستاره فرانسوی سابق بایرن مونیخ که بین هواداران تیم آلمانی از محبوبیت زیادی برخوردار است می‌گوید بایرن باید در تلاش برای جذب لروی سانه تجدیدنظر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سانیول حتی تا آنجا پیش می‌رود که انتقال سانه به بایرن را فاجعه می‌خواند.

 

 

ویلی سانیول به مدت 9 سال با پیراهن بایرن مونیخ بازی کرده و با این تیم پنج بار فاتح بوندس‌لیگا و یک بار فاتح لیگ قهرمانان شده است. سانیول که تجربه حضور روی نیمکت مربی‌گری را هم دارد و برای یک بازی به عنوان سرمربی موقت هدایت بایرن را به عهده داشته می‌گوید جذب لروی سانه که یک فصل کامل را به دلیل مصدومیت نیمکت‌نشین بوده برای باواریایی‌ها قمار خطرناکی خواهد بود.

 

سانیول در این باره به آر‌ام‌سی گفت:" لروی سانه از نظر شخصیتی به بایرن مونیخ نمی‌خورد. سانه فراز و نشیبهای زیادی دارد و اهل درگیری در زمین نیست. من معتقدم سانه به هیچ وجه برای بایرن مناسب نیست".

 

 

ستاره سابق بایرن در ادامه گفت:" لروی سانه در منچسترسیتی هم مشکلات زیادی داشته و در تیم ملی هم کارنامه خوبی نداشته. ما داریم درباره خریدی 80 میلیون یورویی صحبت می‌کنیم. من ترجیح می‌دهم باشگاه 20 میلیون دیگر هم هزینه کند و به جای او کای هاورتز را به خدمت بگیرد".

 

 

بایرن مونیخ ویلی سانیول لروی سانه منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ ویلی سانیول لروی سانه منچستر سیتی ویلی سانیول بایرن مونیخ لروی سانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۸۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داغ شدن شایعات فلوریان ویرتس و بایرن مونیخ پس از صحبت‌های هونس

پس از صحبت‌های اولی هونس، یک‌بار دیگر تأیید شد عزم بایرن مونیخ برای جذب فلوریان ویرتس جدی است

طرفداری | اولی هونس رئیس افتخاری و عضو هیئت نظارت بایرن مونیخ به تازگی مصاحبه‌ای انجام داده که بسیاری اعتقاد دارد او به‌طور ضمنی اعلام کرده فلوریان ویرتس در سال‌های آینده هدف نقل‌وانتقالات آن‌ها خواهد بود. 

ما می‌توانیم یک‌بار 100 میلیون یورو برای هری کین خرج کنیم و شاید هم دوباره برای یک بازیکن آلمانی این‌کار را انجام دهیم اما قرار نیست برای چهار یا پنج‌بار چنین چیزی تکرار شود. 

بیش‌تر بخوانید:

فلوریان ویرتس بخشی جدایی ناپذیر از برنامه‌های بایرن مونیخ 

اولی هونس: ژابی آلونسو با رد پیشنهاد ما شخصیتش را نشان داد؛ مربی باید مانند یک معلم باشد

حالا پس از این صحبت‌های اولی هونس، فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان گزارش داده فلوریان ویرتس هدف اصلی بایرن مونیخ برای پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی سال 2025 است زیرا او قصد جدایی از بایرلورکوزن در پنجره تابستانی پیش رو را ندارد و می‌خواهد یک فصل دیگر بماند.

با این حال در کنار باواریایی‌ها، چندین باشگاه بزرگ دیگر نیز به این بازیکن 20 ساله علاقه‌مند هستند اما اگر بایرن مونیخ بتواند از پس پرداخت هزینه‌های این انتقال گران‌قیمت بر بیاید، شانس خوبی خواهد داشت. همچنین ویرتس و خانواده‌اش بایرن را یک «گام میانی» می‌دانند تا بعدتر بتوانند به خارج از آلمان بروند.

گفتنی است قرارداد ویرتس تا سال 2027 اعتبار دارد. او در فصل جاری در 43 بازی تمامی رقابت‌ها برای ورکلسف موفق شده 17 گل به ثمر برساند و 19 پاس گل بدهد که این آمار فوق‌العاده‌ای است.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • گل هری کین به آینتراخت فرانکفورت روی فرصت طلبی و پاس لایمر (بایرن مونیخ 1-0 آینتراخت فرانکفورت)
  • بایرن مونیخ - آینتراخت فرانکفورت؛ ترکیب رسمی
  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • داغ شدن شایعات فلوریان ویرتس و بایرن مونیخ پس از صحبت‌های هونس
  • تیم منتخب بهترین نقل و انتقالات تابستان 2023
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • یولیان ناگلزمان: صحبت‌های ابرل؟ من کینه‌ای از بایرن مونیخ ندارم
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد