Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@06:07:29 GMT

اختصاص ۲.۵ میلیارد تومان برای مقابله با کرونا

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۹۲۵۳

اختصاص ۲.۵ میلیارد تومان برای مقابله با کرونا

شهردار رفسنجان از اختصاص 2.5 میلیارد تومان به طرح‌های مقابله با کرونا در این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمدرضا عظیمی‌زاده با اشاره به پیش‌بینی ایجاد پارک‌های حاشیه‌ای در کنار بلوارهای اصلی این شهر اظهار کرد: قرارداد احداث پلاتو برای اجرای برنامه‌های نمایشی منعقد شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های شهرداری برای مقابله با شیوع کرونا و کمک به دستگاه‌های اجرایی شهرستان در این زمینه، تصریح کرد: شهرداری خود را موظف دانست به کمک شهروندان و مجموعه مدیریت شهرستان بشتابد، هرچه در شهر کار انجام می‌شود منفعت مردم را در نظر می‌گیریم و همه خدمات منفعت‌شان به مردم می‌رسد، بنابراین چون رفسنجان جمعیت قابل توجهی دارد و مجبور بودیم آزمایش‌ها را به شهرهای دیگر بفرستیم و ظرفیت را داشتیم که در رفسنجان آزمایشگاه راه‌اندازی کنیم با دانشگاه علوم پزشکی صحبت کردیم و تأیید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار رفسنجان ادامه داد: مجموع خدمات و کمک‌های شهرداری در این زمینه ۲.۵ میلیارد تومان بوده که یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آن برای خرید تجهیزات آزمایشگاه مولکولی شهرستان صرف شده است.

عظیمی‌زاده اضافه کرد: مواد ضد عفونی را روزانه تهیه و در اختیار گروه‌های جهادی و مواکب قرار دادیم و خود شهرداری هم ضدعفونی بخشی از شهر را متقبل شد که کار ضد عفونی آن را انجام دهد، هزینه ناهار، لباس و تجهیزات را شهرداری پرداخت کرد و هزینه سوخت ماشین‌آلات را هم شهرداری متقبل شد.

کد خبر 426447

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران مدیریت شهری شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان مدیران شهری کرونا در ایران فرهنگ شهروندی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۹۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۶۰ هزار کارگر بیمه‌شده در شهرستان رفسنجان

ایسنا/کرمان امروز ۱۱ اردیبهشت ماه فرماندار رفسنجان با همراهی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان و اعضای ستاد گرامیداشت هفته کارگر به سطح شهر مراجعه و با اهدای گل به کارگران ، روز کارگر را به آنها تبریک گفتند.

حسین رضایی در حاشیه این اقدام، با تبریک روز کارگر با بیان اینکه این سخت‌کوشان به عنوان پیشانی تولید نقش مهمی در چرخه اقتصاد و تولید کشور دارند، گفت: در دین مبین اسلام نیز به اهمیت کار و کارگر پرداخته شده است.

فرماندار رفسنجان ادامه داد: ما در سطح شهرستان بالغ بر ۶۰ هزار نیروی کارگری بیمه شده تأمین اجتماعی داریم که ۲۰ درصد یعنی عمده آن‌ها در معدن مس سرچشمه فعالیت دارند.

وی افزود: تولیدات کارگران در رفسنجان در همه حوزه‌ها اعم از کاشی و سرامیک، قطعه ماشین(رینگ آلومینیوم)، مس، پوشاک، دستکش و ملزومات بیمارستانی است.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان نیز در این مراسم با قدردانی از کارگران و تبریک هفته کار و کارگر گفت: محور تحقق شعار سال کارگران سخت ‌کوش واحدهای صنعتی و تولیدی هستند و رسیدگی به مطالبات این قشر را جزء برنامه‌ محوری خود می‌دانیم.

محمود شریفی با تاکید بر لزوم تکریم و تجلیل از کارگران بیان کرد: تجلیل از کارگران و جامعه کارگری تکریم از تولید و کمک به توسعه اشتغال است.

وی حضور کارگران در عرصه تولید را موجب پویایی و نشاط اجتماعی دانست و اضافه کرد: به همت کارگران امروزه انقلاب اسلامی ایران در همه بخش‌ها صاحب موفقیت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک درصد مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها اختصاص یافت
  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری
  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری
  • اختصاص هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به متروی قم
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 
  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • وجود ۶۰ هزار کارگر بیمه‌شده در شهرستان رفسنجان
  • خاموشی چاه‌های کشاورزی در رفسنجان
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد