Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-27@23:18:07 GMT

جدال توئیتری پمپئو و ظریف

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۹۴۴۴

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، وزیرخارجه آمریکا با تکرار ادعاهای پوچ حکومت این کشور علیه ایران نوشت: «شما همجنسگرایان را اعدام، زنان را سنگسار و یهودیان را نابود می‌کنید»!
پمپئو این ادعاها را در پاسخ به توییت ظریف در صفحه شخصی خود در توییتر منتشر کرده است.
پیش از این ظریف در توئیتی با انتشار تصویر بیانیه ۲۷ ژوئن ۲۰۱۸ مایک پمپئو علیه ایران با عبارات مشابه مردم آمریکا را مخاطب قرار داد و نوشت: «عده‌ای فکر نمی‌کنند که جان سیاهان اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قابل توجه کسانی از ما که جان سیاهان را مهم می‌دانند: زمان آن است دنیا با نژادپرستی مقابله کند. جهان علیه نژادپرستی»

قتل جورج فلوید، رنگین پوست آمریکایی توسط پلیس آمریکا موجی از اعتراض را در شهرهای مختلف این کشور علیه نژادپرستی و نبود عدالت در این کشور به وجود آورده است.

 

ایسنا

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: توییتر پمپئو ظریف توئیتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۹۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکای شعله‌ور!

حالا چشم مردم آمریکا و البته جهانیان به برخوردهایی از پلیس این کشور باز می‌شود که پیش از این از سمت خود آمریکایی‌ها در سراسر جهان مورد اعتراض بود. عکس‌هایی از تک‌تیراندازهای آمریکایی بر بام خانه‌های مشرف به دانشگاه‌های آمریکا از جمله تصاویر فراگیر شده این روزهاست. ویدئوهای سرکوب و بازداشت معترضان هم چیزی نیست که آمریکایی‌ها بتوانند آن را زیر فرش پنهان کنند و رسوایی آنها تا جایی پیش رفته که حتی دادستان‌جورجیا به‌صراحت اعلام کرده است «دانشجویان را سرکوب کنید.» و یک اکانت توییتری منتسب به ارتش رژیم صهیونیستی تهدید کرده با شناسایی این دانشجویان با آنها برخورد خواهد کرد! در همین ارتباط نیز سازمان عفو بین‌الملل با صدور بیانیه‌ای به سرکوب اعتراضات مسالمت‌آمیز دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از ملت فلسطین واکنش نشان داد. دولت و کنگره آمریکا به‌رغم مخالفت شدید افکار عمومی خود در ادوار مختلف به‌ویژه در روزهای اخیر حمایت‌های گسترده‌ای از جنگ و تجاوز اسرائیل علیه فلسطین کرده‌اند. دولت آمریکا روز پنجشنبه‌ ۳۰ فروردین، قطعنامه درخواست عضویت کامل کشور فلسطینی را در سازمان ملل متحد وتو کرد. وتوی این قطعنامه از سوی آمریکا در حالی صورت گرفت که فرانسه، چین و روسیه، سه عضو دائم شورای امنیت و همچنین دو متحد آمریکا یعنی ژاپن و کره جنوبی به پیش‌نویس این قطعنامه رأی مثبت داده بودند. همچنین مجلس سنای آمریکا به‌تازگی یک بسته کلان حمایت مالی از اسرائیل را شامل ۱۷میلیارد دلار به تصویب رساند که چهار میلیارد دلار آن صرف تکمیل سیستم‌های دفاع موشکی اسرائیل خواهد شد. پس از این اقدامات بود که شعله‌های خشم دانشجویان آمریکایی علیه حامیان اسرائیل از جمله در دانشگاه‌های این کشور بالا گرفت. اکنون امواج خروشان اعتراض دانشجویان علیه اسرائیل تقریبا به سراسر آمریکا سرایت کرده و تظاهرات دانشجویان طرفدار فلسطین به‌عنوان مهم‌ترین جنبش ضد اسرائیلی تاریخ آمریکا در ده‌ها دانشگاه آمریکا و اروپا با قدرت خواستار پایان یافتن جنگ در غزه، آتش‌بس و عدم حمایت حاکمان کاخ سفید از صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان شده است. این درحالی است که برخی نمایندگان رسانه‌ها و ناظران بین‌الملل پیش‌بینی کردند چادرهای اعتراضی دانشجویان در روزهای آتی بخش‌های بیشتری از آمریکا و اروپا را فرا می‌گیرد. 

دیگر خبرها

  • آمریکای شعله‌ور!
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • نظر مقام سابق موساد از شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران
  • ترکیه: بی‌عدالتی علیه فلسطینی ها نتیجه نژادپرستی است
  • تحریم مشترک سه کشور علیه ایران | از اشخاص تا هواپیما و کشتی!
  • مقام سابق موساد: ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
  • افزایش چهار برابری درآمدهای نفتی ایران با شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها
  • «وعده صادق» از بزرگ‌ترین موفقیت‌های نظامی تاریخ معاصر ایران بود/ ایران چگونه نتانیاهو را کیش‌ومات کرد/ چرا آمریکا پشت اسرائیل را خالی کرد؟
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟