Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@22:07:06 GMT

تلویزیون هوشمند نوکیا به زودی عرضه می‌شود +عکس

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۹۶۶۷

تلویزیون هوشمند نوکیا به زودی عرضه می‌شود +عکس

گفته می شود تلویزیون هوشمند نوکیا ۴۳ اینچی در تاریخ ۴ ژوئن راه اندازی خواهد شد.

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، نوکیا نخستین تلویزیون هوشمند خود را در دسامبر سال ۲۰۱۹ با مجوز نام تجاری خود به Flipkart راه اندازی کرد، اولین تلویزیون این شرکت یک تلویزیون اندرویدی ۵۵ اینچی با نام Android ۹ Pie بود که همراه با فروشگاه Google Play و کنترل از راه دور بود که دارای کلیدهای اختصاصی برای Netflix ، YouTube و Google Assistant بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تلویزیون هوشمند دارای یک طراحی برتر با حاشیه‌های باریک در اطراف صفحه نمایش است.

این برند از مارس سال ۲۰۲۰ راه اندازی یک تلویزیون هوشمند جدید را در وب سایت رسمی خود اعلام کرد اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این راه اندازی به تأخیر افتاد، اکنون گزارش‌ها حاکی از آن است که این برند قرار است در تاریخ ۴ ژوئن تلویزیون هوشمند جدید خود را عرضه کند و همچنین قیمت احتمالی تلویزیون آینده را فاش کرده است.



مشخصات و ویژگی‌های تلویزیون ۴۳ اینچی نوکیا

اطلاعات جدید حاکی از آن است که مدل ۴۳ اینچی دقیقاً ویژگی‌های مشابه با مدل ۵۵ اینچی با کیفیت بالا را به اشتراک می‌گذارد اما به جای ۴K با اندازه صفحه نمایش کوچکتر و وضوح کامل HD همراه خواهد بود. احتمالاً این تلویزیون از یک پردازنده چهار هسته‌ای جفت شده با یک پردازنده گرافیکی Mali-۴۵۰ MP استفاده می کند و این پردازنده در ادامه با ۲.۲۵ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز همراه خواهد بود.

در بخش صدا ، تلویزیون هوشمند نوکیا دارای دو بلندگو ۱۲W تنظیم شده توسط Dolby Audio و DTS TruSurround است. همچنین انتظار می‌رود این تلویزیون دارای ویژگی هایی مانند JBL Audio ، پشتیبانی Dolby Vision و Chromecast داخلی باشد، تلویزیون همچنین برنامه‌های یکپارچه‌ای مانند Netflix ، YouTube ، Disney + Hotstar و Prime Video را ارائه می‌دهد و از نظر ارتباطات با اتصال ، تلویزیون احتمالاً پورت های بلوتوث v۵.۰ ، Wi-Fi و HDMI را ارائه می‌دهد.



قیمت تلویزیون ۴۳ اینچی نوکیا

تلویزیون ۴۳ اینچی نوکیا از ۴ ژوئن راه اندازی می‌شود و به طور انحصاری از طریق Flipkart در سراسر دنیا به فروش می‌رسد، گزارش‌ها حاکی از آن است که این تلویزیون بین ۳۱۰۰۰ تا ۳۴،۰۰۰ روپیه قیمت گذاری می شود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تلویزیون هوشمند صفحه نمایش نوکیا اندروید سخت افزاری ویروس کرونا حافظه داخلی صدای Dolby Atmos تلویزیون هوشمند راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۹۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بررسی قیمت گوشی های نوکیا در بازار از سوی وزارت صمت

بررسی بازار موبایل نشان می دهد برخی از اقلام موبایل های دکمه ای موجود در بازار، نسبت به قیمت تمام شده با احتساب سود واردکننده و عوارض گمرکی، اختلاف قیمت قابل توجهی دارند. - اخبار اقتصادی -

مهدی عبقری، دبیر سابق انجمن موبایل در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ضمن اشاره به اهمیت تولید با کیفیت تلفن های همراه در داخل کشور گفت: در سال گذشته انجمن تولیدکنندگان تلفن همراه عنوان کرد که ظرفیت تامین 3 میلیون گوشی تلفن همراه را دارد و این تقاضا را مطرح کرد که واردات این دسته از تلفن های همراه ملغی شود.

عبقری ادامه داد: در نهایت نظر وزارت صمت بر این شد که برای حمایت از تولید داخل واردات به طور کامل ممنوع نشود اما محدودیت هایی ایجاد شود. البته با توجه به صحبت های اخیر وزیر صمت منتظر نظر نهایی این وزارت خانه و همچنین قوه قضاییه در خصوص اصالت گوشی های تولید شده در کشور با برند خارجی هستیم.

وی افزود: نکته ای که وجود دارد این است که برخی از شرکت هایی که در لیست رسمی خودشان یک گوشی از برند نوکیا را به قیمت 950 هزار تومان قیمت گذاشتند (که در بازار قیمت این گوشی به 1 میلیون و 300 هزار تومان هم می رسد) قیمت بسیار پایین تری باید عرضه کنند.

عبقری گفت: لازم به ذکر است، قیمت مدل اصلی این مدل تلفن همراه در بازار امارات 45 درهم است و مدل های کپی آن حدود 15 درهم قیمت دارد. بنابراین با نرخ درهم 11 هزار 200 تومانی در مرکز مبادله، احتساب عوارض گمرکی، و 18 درصد سود واردکننده این محصول، نهایت قیمت آن باید حدود 600 هزار تومان باشد.

وی ادامه داد: این در حالی است که هم اکنون در فاکتورهای رسمی این گوشی 950 هزار تومان و در بازار حدود 1 میلیون و 200 تا 300 هزار تومان به دست مشتری می رسد. البته این فروض برای زمانی است که از اصالت کالا اطمینان داشته باشیم چرا که همانطور که اشاره شد های کپی این محصول در بازار امارات 15 درهم است.

عبقری گفت: نکته ی دیگری که وجود دارد این است که قیمت این کالا در سامانه ارزش گذاری گمرک 60 درهم است در حالی که هم اکنون در بازار دوبی نهایت قیمت این محصول 45 درهم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم بررسی قیمت گوشی های نوکیا در بازار از سوی وزارت صمت
  • اینترنت فورجی به قمر زمین می‌رود
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می‌رود
  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • اینترنت 4G نوکیا به ماه می‌رود
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • خط مسافری دریایی خرمشهر - بصره به زودی راه‌اندازی می‌شود
  • قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس
  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد