Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینکه چرا سلبریتی ها نسبت به آتش سوزی های زاگرس بی تفاوت هستند جای تامل دارد، کسانی که وقتی اتفاقی در گوشه ای از این جهان رخ می دهد خود را عزادار می دانند اما این بار هم که به نظر می رسد منفعتی در پرداختن به این موضوع ندارند بی خیال هستند و سکوت در پیش گرفته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، در کوه خائیز، فقط خائیز نبود که سوخت، بلکه تمام حیواناتی که در این مسافت زندگی می کردند سوخته اند، تصاویر دردناک جزغاله شدن حیوانات کوچک و بزرگ در این آتش سوزی دل هر انسانی را به درد می آورد، جوجه هایی که در تخم از شدت گرمای آتش سوزی سوخته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سنجابی که برای فرار از آتش سوزی کوه خائیز روی یک سنگ ایستاده بود اما آتش تمام اطرافش را گرفته بود و این سنجاب نیز قربانی این آتش شد.

باید یگوییم برای کدام یک باید گریست، برای این حیوانات که اینگونه  آتش گرفتند و از بین رفتند یا برای جنگل ها و مراتعی که در بهار زیباترین صحنه ها را به نمایش می گذاشتند یا برای  درختان بلوط و درختان سبزی که ایستاده زغال می شدند، برای کدام یک باید گریست، گونه های گیاهی که به صورت سبز سوختند و از بین رفتند و دیگر سبز نمی شوند یا برای کوه سرسبزی که امروز به کوه سیاه تبدیل شده است.

چند ماه قبل شاهد آتش سوزی کوه های کشور استرالیا بودیم، آتش سوزی که ده ها روز به طول انجامید و میلیون ها حیوان در آن از بین رفتند و این آتش سوزی باعث شد که سلبریتی های مختلف  به آن واکنش نشان دهند و با آن ها همدردی کردند.

پرداختن سلبریتی ها در کشورهای مختلف باعث می شد که مسئولان برای خاموش کردن آن تلاش بیشتری داشته باشند، اما اکنون بیش از دو هفته است جنگل های استان کهگیلویه و بویراحمد در آتش می سوزد و تاکنون هیچ یک از سینه چاک های کوالاهای استرالیا به آتش سوزی های خامی و خائیز در جنگل های زاگرس  واکنش نشان نداده است.

سلبریتی هایی که برای آتش استرالیا با فلیم ها و عکس های مختلف هم دردی شان را اعلام کردند اکنون سنجاب خشک شده، تخم های پخته شده و پرنده های آتش گرفته کوه خائیز استان کهگیلویه و بویراحمد را نمی بینند.

کوه خائیز استان کهگیلویه و بویراحمد زیشتگاه جانوران و گونه های کیاهی مختلفی بود، اما اکنون به منطقه ای پر از سیاهی تبدیل شده است.

اینکه چرا سلبریتی ها به این آتش سوزی بی تفاوت هستند جای تامل دارد، کسانی که وقتی اتفاقی در گوشه ای از این جهان رخ می دهد خود را عزادار می دانند اما این بار هم که به نظر می رسد منفعتی در پرداختن به این موضوع ندارند بی خیال هستند و سکوت در پیش گرفته اند.

صفحات مجازی سلبریتی های منفعت طلب خالی از همدردی با جنگل های زاگرس است، جنگل هایی که حدود 10 روز است در آتش می سوزند.

در ادامه واکنش سلبریتی های کشور را به آتش سوزی کوه های استرالیا می بینید اما نسبت به کوه خائیز کهگیلویه و بویراحمد بی تفاوت بوده اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد سلبریتی ها کوه خائیز آتش سوزی جنگل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۹۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر گازگرفتگی فردی در بلوار رسالت مشهد، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.   سرهنگ محمد چراغ افزود: با حضور ماموران کلانتری مهرگان در محل و بررسی‌های اولیه، مشخص شد مردی ۵۲ ساله که به تنهایی در خانه زندگی می‌کرده، به علت نشت گاز منواکسید کربن دچار مسمومیت شده و جان خود را از دست داده است.   وی با اشاره به انتقال جسد به پزشکی قانونی از شهروندان خواست در استفاده از سیستم‌های گرمایشی، اصول ایمنی را مورد توجه قرار دهند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

دیگر خبرها

  • نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان
  • اعتراضات دانشجویان طرفدار فلسطین، تهدیدی برای یهودیان نیست
  • مرگ خاموش تخت‌جمشید و بیستون
  • اقدامات پلیس آمریکا نمی‌تواند صدای دانشجویان معترض را خاموش کند
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • حمله دزدان به یک سلبریتی دیگر در اتوبان چمران؛ پیگیری نمی‌کنم! +تصویر
  • کوتاه قدترین سلبریتی های زن هالیوود چه کسانی هستند؟
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • اوکراین: ۱۰۰ میلیون دلار کمک‌های تسلیحاتی استرالیا در راه است
  • فرصت سوزی عجیب کریس وود مقابل دروازه منچسترسیتی (ناتینگهام فارست 0-1 منچسترسیتی)