Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهاب حیدری از بهره‌مندی ۳۰۰ روستای دیگر لرستان از خدمات الکترونیکی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ حیدری  درگفت وگو با رسانه ها  با بیان این خبر ، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف مجموعه ICT توسعه خدمات الکترونیک و اقتصاد دیجیتال می‌باشد که تمامی مردم باید از این خدمات بهره‌مند شوند.

او با بیان اینکه اتصال تمامی مناطق دور افتاده و کمتر توسعه‌یافته به شبکه ملی اطلاعات از مهم‌ترین گام‌های کاهش شکاف دیجیتال بین مناطق شهری و روستایی می‌باشد، گفت: تا پایان برنامه ششم باید تمامی ۲۰۰۰ روستای این استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شوند که در فاز اول این طرح ۱۲۴۵ روستا به این شبکه متصل شده است و انتظار می‌رود تا پایان سال جاری نیز حدود ۷۰۰ روستای باقیمانده دیگر نیز به شبکه ملی اطلاعات متصل گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ارتباطات لرستان با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی می‌تواند خدمات الکترونیکی خود را در این بستر ارائه دهند، تصریح کرد: در بخش اول این طرح بزرگ‌ترین مرکز داده آماری کشور با هزینه‌ای بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد ریال توسط شرکت خصوصی اجرا گردید و همچنین در فاز دوم این طرح نیز خدمات ابری رایانه‌ای با هزینه‌ای بالغ بر ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی شرکت آسیاتک به‌منظور توسعه اقتصاد دیجیتال و خدمت به تولیدکنندگان محتوا به بهره‌برداری رسید و در بخش دیگر این طرح توسط اپراتور دوم به‌عنوان کارگزار انجام شده بود ۲۵ درصد ظرفیت نگهداری اطلاعات در کشور افزایش پیدا کرد.

حیدری بیان کرد:  در سال ۹۹ بیش از ۱۰۰ هزار کاربر تلویزیون اینترنتی در استان فعال خواهد شد که برای این منظور یک طرح تشویقی رایگان برای استفاده از سرویس‌های ADSL خانگی ارائه خواهد گردید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۹۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر شهید اصغر حیدری آسمانی شد

جمال حیدری مادر شهید معظم اصغر حیدری پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه، به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

مراسم تشییع پیکر این مادر فداکار و صبور، جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه ساعت ۹:۰۰ در آرامستان روستای رهدار رودخانه با حضور بستگان و جمعی از ایثارگران برگزار، و به خاک سپرده شد. 

شهید معظم اصغر حیدری یکم مهرماه ۱۳۶۱، در روستای رهدار رودخانه از توابع شهرستان رودان دیده به جهان گشود. پس از گرفتن دیپلم به لباس درجه‌داری نیروی انتظامی درآمد. در نهم اسفندماه ۱۳۹۳ در درگیری با اشرار به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • تمامی امکانات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت‌
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • ۲۰ استان و ۱۱۰ شهرستان متأثر از بارش‌ها و سیلاب بهاری / بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات امدادی
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر
  • توضیح دانشگاه تهران درباره بهره مندی از ظرفیت شخصیت‌های حقوقی
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر
  • مادر شهید اصغر حیدری آسمانی شد