Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@16:28:24 GMT

سایپا، نسخه مینیاتوری تیم ملی والیبال ایران

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۰۱۱۸

سایپا، نسخه مینیاتوری تیم ملی والیبال ایران

تمدید قرارداد محمدجواد معنوی‌نژاد با تیم سایپا، باعث شد تا این تیم مورد توجه سایت‌های خارجی قرار بگیرد.

به گزارش ایسنا، سایت مطرح Worldofvolley در واکنش به تمدید قرارداد محمدجواد معنوی‌نژاد دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران با نارنجی پوشان پایتخت نوشت: سایپا در حال تبدیل شدن به نسخه مینیاتوری از تیم ملی والیبال ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم که تاکنون بیشترین ناکامی را در مرحله پلی‌آف و خصوصا فینال رقابت‌های لیگ برتر ایران داشته است، با تمدید قرارداد ستاره‌ای چون محمدجواد معنوی‌نژاد، در فصل جدید این رقابت‌ها نسخه مینیاتوری تیم ملی ایران خواهد بود.

سایپا تا کنون ۷ بار در فینال رقابت‌های لیگ برتر ایران در کسب عنوان قهرمانی ناکام بوده و برای فصل جدید، در کنار جذب ستاره‌های دیگر والیبال ایران، قرارداد معنوی‌نژاد ۲۴ ساله را نیز به مدت یک سال دیگر تمدید کرد. 

به گزارش ایسنا، تیم سایپا تا کنون نفراتی چون محمدرضا موذن و علی شفیعی لیبرو و سرعتی زن تیم ملی ایران را برای فصل آینده لیگ جذب کرده و بحث اضافه شدن سید محمد موسوی به جمع شاگردان مصطفی کارخانه نیز مطرح شده است. البته تا کنون خبر قطعی و رسمی پیوستن موسوی از سوی مسئولان این باشگاه منتشر نشده است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال تيم ملي واليبال ايران تیم ملی والیبال ایران علی شفیعی سید محمد موسوی محمد جواد معنوی نژاد والیبال ایران معنوی نژاد تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، جوزپه ماروتا، مدیر اینتر تایید کرد که به زودی درباره تمدید قرارداد سیمونه اینزاگی مذاکره خواهند کرد و دو خرید را به صورت غیررسمی تایید کرد.

مدیر نراتزوری در جریان رویدادی که روز چهارشنبه توسط روزنامه ایل فوگلیو در میلان برگزار شد، با خبرنگاران صحبت کرد. اینتر به تازگی برای بیستمین بار قهرمان سری A شده، بنابراین خبرنگاران از ماروتا خواستند تا برنامه‌های بعدی و انتظارات هواداران در پنجره نقل و انتقالات تابستانی را تشریح کند.

ماروتا گفت:"ما نقش مهم مربی و تیم را درک می‌کنیم. آن‌ها توسط یک باشگاه قوی حمایت شده‌اند. وقتی باشگاه مستحکم نیست نمی‌توانید در زمین پیروز شوید. مفتخریم که عضوی از این تیم برنده هستیم."

تمدید با اینزاگی؟

ما می‌خواهیم این روند را با هم ادامه دهیم،  به دنبال تحولات گسترده نیستیم. قرارداد اینزاگی را طبق دستور استیون ژانگ تمدید خواهیم کرد. ما هیچ انقلابی نخواهیم کرد، به هدف پایداری نگاه خواهیم کرد تا سعی کنیم به اهداف بیشتری برسیم. مطمئناً جا برای پیشرفت وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که می‌توانیم مانند چند سال گذشته قهرمان داستان باقی بمانیم.

بازیکنی از تیم درخواست جدایی داشته؟

در فوتبال، بازیکن غیرقابل فروش وجود ندارد. باشگاه‌ها دیگر کنترلی روی این مسائل ندارند. همه چیز به بازیکنان بستگی دارد. با این حال، می‌توانم بگویم که همه بازیکنان تیم ابراز تمایل کرده‌اند تا با ما ادامه دهند. فراموش نکنید، ما اینتر هستیم، یکی از بهترین تیم‌های اروپا. کدام باشگاه می‌تواند بهتر از ما باشد؟

تمدید قرارداد با لائوتارو مارتینز و نیکولو بارلا؟

ما عجله‌ای نداریم. ما تمامی بازیکنان را با آئوسیلیو و باکین تجزیه و تحلیل خواهیم کرد چون می‌خواهیم یک تیم محکم با احساس تعلق قوی ایجاد کنیم. به طور غیر رسمی، ما قبلاً دو خرید [مهدی طارمی و پیتور زیلینسکی] را داشته‌ایم، بنابراین برای بهبود تیمی که در حال حاضر واقعا قوی است، کار خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • باانگیزه‌ترین نسخه ملی‌پوش ۳۵ ساله تقدیم پائز
  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • تیم ملی والیبال و یک جنگ درون تیمی!
  • خندان و با انگیزه: رونمایی از اولین نسخه پائز در ایران
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • تمرکز ایران برای تبدیل شدن به بازیگر اصلی گازی منطقه/ از تمدید قرارداد گاز عراق تا تکمیل ساخت خط لوله صلح