Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-26@02:37:10 GMT

خودرو، در صدر بازرسی‌های سازمان حمایت

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۰۲۵۶

خودرو، در صدر بازرسی‌های سازمان حمایت

ایران اکونومیست- معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: بازرسی‌ها در هفته جاری پیرامون پنج قلم کالای اولویت‌دار شامل خودرو، برنج، تیرآهن و ورق، کنجاله سویا و لوازم خانگی متمرکز شده است.

به گزارش روز یکشنبه سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکننگان، «سیدجواد احمدی» اظهار کرد: بر اساس اولویت‌بندی انجام شده، بازرسان این سازمان و سازمان‌های صنعت، تمام ظرفیت خود را برای رصد وضعیت عرضه و قیمت برخی کالاهای اساسی و ضروری مردم شامل خودرو، برنج، تیرآهن و ورق، کنجاله سویا و لوازم خانگی متمرکز کرده و با همکاری و تعامل بین دستگاه‌های اجرایی و اصناف، بر فرایند تامین و توزیع این کالاها نظارت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس، خودرو (شامل بازرسی از پارکینگ‌ها و محل‌های نگه‌داری خودرو به صورت انبوه)، برنج، تیرآهن و ورق، کنجاله سویا و لوازم خانگی از جمله کالاهایی هستند که در اولویت بازرسی قرار دارند.

احمدی با تاکید بر اینکه بازرسان تمام تلاش خود را برای جلوگیری از تخلف گرانفروشی به‌کار گرفته و اجازه سوء استفاده به افراد سودجو و فرصت طلب را نمی‌دهند، تصریح کرد: به لحاظ شرایط اقتصادی حاکم بر بازار و به منظور جلوگیری از کمبود و نوسان نامتعارف قیمت‌ها به ویژه در خصوص اقلام اساسی و پرمصرف، بازرسان سازمان‌های صنعت با مشارکت سایر دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط و انجام گشت‌های متعدد، اقدامات نظارتی و بازرسی خود را بر بازار افزایش خواهند داد تا از این طریق مانع از هرگونه گران فروشی و سوء استفاده برخی سودجویان شوند.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت، ایجاد زمینه مناسب برای تأمین و توزیع مایحتاج عمومی، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی فوری به شکایات و گزارش‌های مردمی را از اهداف این بازرسی‌ها عنوان کرد و گفت: مردم می‌توانند تخلفات مشاهده شده را از طریق روش‌های مراجعه حضوری، مراجعه به اپلیکیشن قیمت کالا و خدمات و نیز سایت www.۱۲۴.IR اعلام کنند.

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سازمان حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک

قیمت انواع لوازم خانگی در بازار مورد بررسی قرار گرفت.

گروه اینفوگرافیک بازارنیوز- سروش نظری؛ طبق آنچه خبرنگار بازارنیوز کسب اطلاع کرده، آخرین قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار به شرح زیر است:

 

 

برچسب ها: قیمت لوازم خانگی ، بازار لوازم خانگی ، انواع لوازم خانگی ، قیمت بازار لوازم خانگی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9X

دیگر خبرها

  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • حمله تند دولت به ایران خودرو به خاطر فیلم جنجالی پژو پارس
  • اهدای ۴۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به نیازمندان خراسان‌ جنوبی
  • روزنامه دولت علیه ایران خودرو : اشک مردم را درآورده اید
  • روزنامه دولت علیه ایران خودرو: اشک مردم را درآورده اید