Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد نامنی سرپرست سابق فدراسیون تنیس، در گفت و گو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس که با انتخاب داود عزیزی به عنوان رئیس جدید به پایان رسید، اظهار داشت: بعد از یک دوره طولانی که سرپرست فدراسیون بودم برای برگزاری مجمع مامور شدم. در انتخابات هم نظرات و دیدگاه‌های مختلفی وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت هم از نظر اجرایی و هم از نظر مالی مشکلاتی وجود داشت. البته در این مدت همانطور که به برگزاری مجمع فکر می‌کردیم، کار‌های جاری فدراسیون را نیز انجام دادیم. همه اهالی جامعه تنیس هم شاهد هستند که کلاس‌های مربیگیری تنیس برگزار شد.

نامنی ادامه داد: مسابقات داخلی و تمامی اعزام‌ها به خارج ادامه داشت و اتفاقا عنوان‌های بسیار خوبی هم در غرب آسیا توسط ورزشکاران ما به دست آمد. خوشبختانه تعداد کاندیدا‌ها کم نبود و هر کدام با بیان نقطه نظرات خود، وارد انتخابات شدند. ما در همان موعد مقرر قطعا انتخابات را برگزار می‌کردیم، اما جامعه تنیس به خوبی می‌داند که ویروس کرونا وقفه‌ای ۲ یا چند ماهه در برگزاری مجمع به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: دعوا میان نامزد‌های فدراسیون تنیس در فاصله یک روز مانده به انتخابات!

او خاطرنشان کرد: در هر صورت دیدیم که اولین مجمع انتخاباتی پس از عید، در تنیس برگزار شد و وزارت ورزش برای تشکیل این مجمع دستورات لازم را صادر کرد. در فضای خوب و با دموکراسی این انتخابات امروز برگزار شد و اعضای مجمع با اتفاق آرا به حضور عزیزی برای یک دوره ۴ ساله رای دادند؛ که برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

نامنی در مورد اینکه گفته می‌شود عزیزی تنها کاندیدای غیر تنیسی در این دوره از انتخابات بوده است، گفت: به غیر از او، یکی - ۲ نفر از روسای قبلی فدراسیون هم فعالیت آنچنانی در تنیس نداشته اند. چیزی که اینجا مهم است، برنامه‌های یک کاندیدا و سوابق اجرایی او است که به نظر من اعضای مجمع امروز به همین برنامه‌ها اعتماد کردند.

بیشتر بخوانید: عزیزی رئیس فدراسیون تنیس شد

او بیان کرد: من یکی از کارشناسان وزارت ورزش هستم و در اداره کل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی مشغول به کار خواهم بود و به این شکل با تمامی فدراسیون‌ها در ارتباط هستم.

انتهای پیام/  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تنیس وزارت ورزش و جوانان فدراسیون تنیس برگزاری مجمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم عزیزی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: انتخابات جلوه‌ای از تحول‌گرایی و تعیین سرنوشت مردم به خواست خودشان است.

وی در گفتگو با ایسنا،انتخابات را جلوه‌ای از امیدآفرینی دانست و افزود: مردم با بهره‌گیری از تجارب گذشته برای آینده زندگی خودشان تصمیم‌گیری می‌کنند از مردم می‌خواهیم با همان نگاه جریان‌شناسی و موقعیت‌شناسی و زمان‌شناسی در دور اول، در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت داشته و به کامل شدن مجلس کارآمد کمک کنند.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم براساس شناخت از کاندیداها افراد با صلاحیت و باتجربه و دارای شناخت را انتخاب کنند تا در نهایت نمایندگان بتوانند مجلسی کارآمد تشکیل داده و به مردم خدمت کنند.

عزیزی در پایان از مردم به ویژه از مردم شیراز و ورزقان برای حضور در دور دوم مجلس دوازدهم دعوت کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903086

دیگر خبرها

  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ژیمناستیک و «پرش» از روی انتخابات/ فرود «آرام» نیاز رشته مادر است
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان