Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@06:53:15 GMT

ممنوعیت شنا در حاشیه تاسیسات آبی

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۰۲۷۵

ممنوعیت شنا در حاشیه تاسیسات آبی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، شعبان رسولی مدیر دفتر بهره‌برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: با توجه به آغاز فصل گرما، شنا در محدوده سد‌های مخزنی و انحرافی و کانال‌های آبیاری ممنوع است.
او ادامه داد: همه ساله با آغاز فصل گرما به ویژه در روز‌های پایانی هفته و روز‌های تعطیل، برخی از جوانان و نوجوانان، بدون توجه به علائم هشداردهنده و اطلاعیه‌های مکرر، در دریاچه‌ها و مخازن سد‌ها و کانال‌های آبیاری و زهکشی، شنا می‌کنند که این سهل‌انگاری و بی‌توجهی، گاهی اوقات ضایعات جانی به همراه می‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رسولی افزود: هم استانی‌ها و افراد ساکن و حاضر در حاشیه تاسیسات آبی برای حفظ سلامت خود و خانواده‌های خود به تابلو‌های هشداردهنده ممنوعیت شنا توجه جدی داشته باشند.
انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب منطقه ای ممنوعیت شنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه جالب یک پدر برای خانواده اش درباره استفاده از کولر!

به گزارش همشهری آنلاین، عکس جالب و پربازدید از نامه یک پدر روی کلید کولر قبل از شروع فصل گرما برای جلو گیری از روشن بودن بیش از اندازه کولر را ببینید. این نامه را یکی از کاربران توییتر از نامه پدر خود در خانه منتشر کرده است.

کد خبر 846900 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها گرما تابستان روز پدر خبر مهم

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • نامه جالب یک پدر برای خانواده اش درباره استفاده از کولر!
  • آغاز موج‌های شدید بارشی در ۶ استان/ به این استان‌ها سفر نکنید
  • عاقبت توجه نکردن راننده به قطار (فیلم)
  • صید ماهی در دریاچه سد زاینده‌‍رود ممنوع است
  • آغاز لوله گذاری آبرسانی در مناطق حاشیه ای خرمشهر