Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، دکتر حضرتی در سفر ۲ روزه به خوزستان در روزهای ۱۰ و ۱۱ خردادماه،  از بیمارستان‌های معین ویژه مبتلایان به ویروس کرونا و  بخش‌های تریاژ، اورژانس، بستری و ICU مربوط به کرونا بازدید داشت و از نزدیک با کارشناسان پرستاری مستقر در بخش‌های مختلف بیمارستانی دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بیمارستان‌های امیر المومنین، شهید نیاکی، فاطمه الزهرا و سینا و رازی به بیماران مشکوک و مبتلا به ویروس کرونا در اهواز خدمات ارائه می‌دهند.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یکشنبه در نشست با هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سرسرای اداری دانشگاه با اشاره به فعالیت‌های شبانه روزی کادر پرستاری ضمن تشکر از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در راستای مبارزه با ویروس کرونا در زمینه غربالگری و درمان تشکر کرد.

 در این نشست سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز ضمن خیر مقدم به معاون پرستاری وزارت، گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته در دانشگاه در زمینه پیشگیری و درمان بیماری کووید ۱۹ ارائه داد.

در ادامه نشست معاون درمان و مدیر دفتر پرستاری دانشگاه گزارشی از آخرین فعالیت‌های حوزه درمان و جامعه پرستاری در بحران کرونا در واحدهای زیر مجموعه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ارائه دادند و نیز سایر اعضای هیات رئیسه در بیاناتی مختصر دیدگاههای خود را بیان کردند.

دکتر ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز هفته گذشته در سفر یک روزه خود به خوزستان در نشست ستاد مبارزه با کرونا خوزستان در دانشگاه علوم پزشکی اهواز و ستاد مدیریت بیماری کرونا در استانداری خوزستان حضور یافت و با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان دیدار کرد.

به گفته مسوولان دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزایش بیماریابی و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی و عوامل افزایش ابتلا به کرونا در خوزستان بوده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا اهواز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اهواز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا اهواز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور علوم پزشکی جندی شاپور اهواز وزارت بهداشت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، علی نویدیان در این خصوص، افزود: ابلاغ چارت سازمانی مرکز بهداشت شهرستان تازه تأسیس گلشن پس از ماه‌ها تلاش و پی گیری توسط دانشگاه علوم پزشکی زاهدان انجام شد.

وی ادامه داد: چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن، مهمترین کار زیربنایی حوزه سلامت در شهرستان گلشن است که باعث ایجاد و راه اندازی واحدهای مختلف بهداشتی و درمانی خواهد شد.

وی ضمن ابراز خرسندی از تصویب چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن در نقشه سلامت کشور گفت: تصویب این چارت علی رغم جذب اعتبارات اختصاصی برای این مرکز بهداشت، منجر به اختصاص ردیف استخدامی خواهد شد.

نویدیان ابراز امیدواری کرد که با فعالیت مرکز بهداشت گلشن، زمینه رشد و تعالی بهداشت و درمان آن منطقه را شاهد باشیم.

کد خبر 6095461

دیگر خبرها

  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • انجام ۵۲ هزار زایمان در بیمارستان‌های فارس
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد
  • ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد