Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@10:58:21 GMT

بازگشایی مسجد النبی(ص) و حضور نمازگزاران + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۰۴۲۷

بازگشایی مسجد النبی(ص) و حضور نمازگزاران + تصاویر

به گزارش افکارنیوز،

امروز درهای مسجد النبی در شهر مدینه منوره پس از لغو محدودیت‌های اجتماعی به دلیل شیوع کرونا باز شد و مسجد النبی شاهد حضور گسترده نمازگزاران بود. البته اقدامات پیشگیرانه مانند استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی هم برقرار بود و دمای بدن نمازگزاران قبل از ورود به مسجد اندازه گیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار بین الملل-در نخستین نماز جماعت بعد از قرنطینه به علت کرونا ، نمازگزاران در مسجد النبی (ص) و همه مساجد عربستان سعودی جمع شدند و نماز صبح امروز (یکشنبه) را اقامه کردند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کرونا مسجد النبی عربستان عربستان مسجد نماز مسجدالنبی مسجد النبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نائین بازگشایی شد

سرهنگ علی مولوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عصر امروز محور خوروبیابانک به سمت انارک و نائین به علت آبگرفتگی محدوده گردنه زنجیرگاه انارک مسدود شده بود که خوشبختانه اکنون با تلاش کارکنان پلیس راه، راهداری و سایر عوامل امدادی، یکی از خط‌های عبوری محور خوروبیابانک به سمت انارک و نائین بازگشایی شد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه بارش‌ها از صبح امروز آغاز شده و تا کنون نیز ادامه دارد، گفت: به رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند توصیه می‌شود با توجه به وجود ترافیک مقطعی در این محور، ضمن رعایت سرعت مطمئنه، از عجله و شتاب خودداری کنند و همکاری لازم را با تیم‌های گشتی پلیس راه و راهداری در این محور داشته باشند.

کد خبر 6087066

دیگر خبرها

  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)/ محدودیت‌ها در قدس اشغالی برای نمازگزاران
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • جلوگیری نظامیان صهیونیست از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • آیت الله خاتمی خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • برپایی پنج میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نائین بازگشایی شد
  • تمرین نخستین رفتارهای تشکیلاتی و سیاسی در مساجد/مسجد باید جامعه را تربیت کند