Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش نشریه " دی ان‌ای ایندیا"، رییس جمهوری آمریکا به همراه خانواده و یک هیات بزرگ از مقامات آمریکایی در ماه فوریه (اسفند) به مدت دو روز از هند دیدار کرد. 
وی ابتدا وارد شهر احمد آباد مرکز  ایالت گجرات شد و در این شهر با استقبال گسترده که دولت هند آن را ترتیب داده بود مواجه شد. نارندرا مودی نخست وزیر هند نیز شخصا در این مراسم حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
رهبر حزب "شیو سنا" افزود: برنامه برگزار شده در شهر احمد اباد دلیل اصلی شیوع این ویروس کشنده در هند بود زیرا یک جمعیت بزرگ برای استقبال از ترامپ در استادیوم حضور یافتند. تعدادی از مقامات که همراه ترامپ بودند از شهرهای مومبای و دهلی نیز دیدن کردند که به شیوع بیشتر این ویروس کمک کرد. 
سانجی دات همچنین دولت هند را متهم به اجرایی کردن غیر مسوولانه قرنطینه سراسری این کشور و درخواست از دولتهای ایالتی برای به کارگیری روش‌های جداگانه جهت خروج از این قرنطینه کرد. 
قرنطینه سراسری هند که برای اولین بار در تاریخ ۲۵ ماه مارس (۵ فرودین) اجرایی شد، تاکنون چند بار تمدید شده است. این قرنطینه شرایط را برای صدها میلیون هندی که به درآمد روزانه خود وابسته هستند بسیار سخت کرده است. 
بر اساس آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت هند، این کشور تاکنون ۱۸۲ هزار مورد ابتلا به ویروس کرونا را ثبت کرده است. همچنین بیش از ۵ هزار نفر نیز در هند به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند. 
افزایش موارد ابتلا به کرونا در حالی اتفاق می‌افتد که دولت هند در حال لغو قرنطینه سراسری به صورت مرحله‌ای است و پروازهای داخلی این کشور فعالیت خود را از سر گرفته‌اند. 

برچسب‌ها هند ویروس کرونا دونالد ترامپ نارندرا مودی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هند ویروس کرونا دونالد ترامپ نارندرا مودی هند ویروس کرونا دونالد ترامپ نارندرا مودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،غلامرضا قنبری از صدور مجوز تخلیه 101 فروند کشتی غلات توسط پست قرنطینه گیاهی بندرامیرآباد شهرستان بهشهر در فروردین ماه امسال خبر داد. 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر افزود: فروردین ماه امسال 101 فروند کشتی محصول غلات به وزن 281 هزار تن شامل ذرت دامی، جو دامی و گندم از کشور روسیه و قزاقستان توسط پست قرنطینه گیاهی بندرامیرآباد این شهرستان بازدید، نمونه‌برداری و و مجوز تخلیه صادر شد.

دیگر خبرها

  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • (ویدئو) قرنطینه مطلق برای طراحان سوالات کنکور
  • مدیران درگیر بحران‌های تصنعی نشوند/ از مطالبه‌گران منصف استقبال می‌کنیم
  • استقبال از «مدل مشارکت» در حوزه حمل‌ونقل/ هفته آینده ۲ قرارداد همکاری مشارکت امضا می‌شود
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا