Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر ماشین لباسشویی ال جی دارید و نیاز به تعمیر دارد ابتدا باید عیب یابی شود و به طور دقیق بررسی کنید که دقیقا مشکل از کجاست اگر ماشین لباسشویی ال جی شما روشن نمی شود و می خواهید بدانید دلیل آن چیست با ما باشید تا دلایل را برایتان بازگو کنیم :

1.در ابتدا چک کنید پریز برق مشکلی نداشته باشد چون در این صورت باید پریز برق را بررسی کنید و مشکل را از لباسشویی ندانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای رفع این مشکل می توانید تست کنید دستگاه برقی دیگری را به پریز بزنید اگر برق داشت سراغ لباسشویی بروید در غیر این صورت پریز برق را تعمیر کنید.

2.به این نکته توجه کنید که اکثر ما بر این باور هستیم که برای تمامی وسایل برقی از محافظ برق استفاده کنیم ولی باید بدانید ماشین لباسشویی باید به برق مستقیم وصل شود.

3.دلیل بعدی که امکان روشن نشدن ماشین لباسشویی ال جی را افزایش می دهد خرابی دوشاخه دستگاه است. در صورت دفرمه شدن دوشاخه به طور کامل در پریز برق نخواهد رفت و ماشین لباسشویی روشن نمی شود برای تعمیر دوشاخه به تکنسین های کاردون اعتماد کنید.


تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ با کاردون سریعتر میشه!

ماشین لباسشویی سامسونگ با توجه به تکنولوژی به کار رفته در آن و برنامه های تنظیم شده در دستگاه به راحتی و بدون نگرانی شما را به سمت مشکل و ایراد به وجود آمده در دستگاه هدایت می کند و فقط کافی است برای تعمیر لباسشویی سامسونگ دست به کار شوید و با آگاهی کامل از کد های خطایی که بر روی صفحه نمایشگر ماشین لباسشویی ظاهر می شود به دنبال رفع و تعمیر لباسشویی سامسونگ باشید.

خطای HE1 یا HE2 مربوط به هیتر یا گرمکن می باشد معمولا زمانی که هیتر بیش از حد گرم می شود و یا کار نمی کند این خطا رخ می دهد.

خطای UE معمولا زمانی ظاهر می شود که بار لباس ها در دیگ نامتعادل است و باعث آسیب دیدن دیگ در هنگام چرخش می شود.

یکی از مواردی که شاید شما هم به گوشتان خورده باشد پاره شدن لباس ها در ماشین لباسشویی سامسونگ است باید بگوییم اگر تار و پود لباس هایتان پوسیده باشد این اتفاق خواهد افتاد و یا لباس هایی که دکمه و یا اشیا نوک تیز بر روی آن ها متصل شده است را در داخل لباسشویی سامسونگ با دیگر لباس ها که تار و پود نازکی دارند شست و شو دهید احتمال پاره شدن لباس ها را بالا خواهید برد. در صورت برآمدگی سطح درام با کاردون تماس بگیرید تا برای تعمیر لباسشویی سامسونگ مراجعه کنند.


تعمیر تلویزیون هم با کاردون میشه !

یکی از مواردی که در تعميرات تلويزيون سامسونگ بسیار با آن مواجه می شویم روشن و خاموش شدن تلویزیون می باشد باید بگوییم مشکل از برد اصلی تلویزیون است در صورتی که تلویزیون شما روشن نمی شود که معمولا در این حالت چراغ قرمز استند بای جلوی تلویزیون هم روشن نمی شود به دلیل خرابی برد پاور رخ می دهد. برای جلوگیری از خرابی برد پاور تلويزيون سامسونگ توصیه می کنیم از محافظ برق استفاده کنید ، هنگامی که برق دچار نوسان است تلویزیون سامسونگ را از برق بکشید و هنگامی که بیش از 2 روز تلویزیون را روشن نمی کنید و قصد سفر دارید تلویزیون را از برق خارج کنید.

برخی از مشتریان سوال می پرسند برای جلوگیری از خراب شدن پنل و تعمیرات تلویزیون سامسونگ چه نکاتی را رعایت کنیم ؟ و یا کاری برای جلوگیری از آن می توان انجام داد ؟ کاردون برخی از این نکات را برای شما توضیح می دهد تا از خرابی پنل تلویزیون جلوگیری نمایید.

در صورتی که از یک صفحه محافظ برای تلویزیون خود استفاده کنید مانع از آسیب دیدگی و خرابی پنل تلویزیون خواهید شد.

هنگام تمیز کردن تلویزیون حتما یک ساعت تلویزیون را خاموش کنید تا پنل خنک شود سپس به تمیر کردن آن بپردازید.

از قرار دادن اجسامی که خاصیت آهن ربایی دارند در کنار تلویزیون خودداری کنید.

لینک کوتاه: asriran.com/0034Be

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تعمیر تلویزیون کاردون لباسشویی سامسونگ ماشین لباسشویی روشن نمی شود پریز برق لباس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیر شیرهای فشارشکن ١٥٠میلی متری خط انتقال فیرورق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،یداله سلطانی با بیان اینکه این اقدام با هدف تنطیم فشار خط انتقال آب انجام شد، اظهار داشت: شیرهای فشارشکن معیوب در پی انجام دوره‌ای عملیات تعمیر و نگهداری پیشگیرانه (pm)، شناسایی  و با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که از کارایی لازم برای تنظیم فشار شبکه برخوردار نیستند.

وی گفت: براین اساس تعمیر این شیرها به عنوان یک اولویت مهم در در دستور کار قرار گرفت.

سلطانی با اشاره به نقش و کارکردمهم و ویژه‌ی شیرهای فشارشکن در مدیریت مصرف آب افزود: شیرهای فشارشکن نقش و کارکرد پر اهمیتی در تنظیم فشار شبکه، جلوگیری از فشارهای ناخواسته و کاهش حوادث در شبکه ی انتقال و توزیع آب و در نتیجه مدیریت مصرف آب داشته و به لحاظ نصب برروی خطوط انتقال آب نقش پر اهمیتی در تامین آب شهروندان ایفا می کنند.

دیگر خبرها

  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • وداع با نگرانی از مشکلات گوشی، اِلبان تضمین کیفیت عالی در تعمیرات موبایل
  • سرقت برای انتقام!
  • نحوه رفع نشتی لوله آب که لوله کش‌ها به شما نمی‌گویند (فیلم)
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • ۵ راه حل ساده لوله کشی؛ از تعمیر نشتی لوله تا اتصال دو شیر به لوله آب (فیلم)
  • انواع گیربکس اتوماتیک
  • ناگفته‌های دردناک زنان سیستان و بلوچستان از وضع آب شرب: خیلی بو میده! | فیلم
  • تعمیر شیرهای فشارشکن ١٥٠میلی متری خط انتقال فیرورق