Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@19:37:07 GMT

جزئیاتی از تخلیه جنجالی منزلی در بردسیر

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۱۰۲۰

جزئیاتی از تخلیه جنجالی منزلی در بردسیر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین رمضان زاده رییس دادگستری بردسیر در خصوص مطلب منتشره در فضای مجازی مبنی بر تخلیه یک واحد مسکونی و انتقال اثاثیه منزل به کوچه در شهر بردسیر گفت: در اجرای حکم قطعی دادگاه تجدیدنظر استان کرمان مبنی بر خلع ید متصرف از یک باب ساختمان مسکونی که مالکیت ثبتی و رسمی آن بنام شخص ثالث (محکوم له) بوده در فروردین ماه سال جاری اجرائیه مربوطه صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود:به غم اعطاء فرصت کافی طی دو مرحله به شخص متصرف (محکوم علیه) اقدامی برای تخلیه انجام نشد ودادگستری برابر مقررات نسبت به تخلیه منزل و اجرای حکم اقدام کرد.

رمضانی زاده تصریح کرد: در اردیبهشت ماه سال جاری دستور اجرای حکم خطاب به مرجع انتظامی صادر شده بود که با توجه به ممانعت محکوم علیه و وضعیت وی مجددا به ایشان فرصت کافی اعطا شد.

او تاکید کرد:در نهایت با توجه به پیگیری محکوم له و لزوم اجرای قاطع احکام قضایی در راستایی جلوگیری تخطی اشخاص از قوانین و مقررات و حفظ امنیت سایر شهروندان ونیز درراستای لزوم برقراری عدالت در سطح جامعه دستور اجرای حکم صادرشد که مأمورین مجددا با ممانعت محکوم علیه مواجه شدند.

رییس دادگستری بردسیر بیان کرد: پس از ممانعت محکوم علیه از اجرای حکم، برابر مقررات نسبت به تخلیه منزل و اجرای حکم اقدام شد لکن متأسفانه اشخاصی با اغراض مشخص نسبت به بزرگنمایی و بازتاب منفی موضوع در رسانه‌ها و فضای مجازی اقدام کردند که جای سؤال و تعجب دارد.

او افزود: همگان باید از اجرای قوانین و مقررات و جلوگیری از تعدی اشخاص به موازین قانونی رضایت داشته باشند.

رئیس اجرای احکام مدنی دادگستری بردسیر ضمن تکذیب مؤکد خبر انتشار یافته در فضای مجازی بیان داشت: متأسفانه در بخشی از خبر منتشر شده به وجود سند ثبتی مبنی بر وقف نمودن دو دانگ از این ملک برای آستان مقدس امام رضا (ع) اشاره شده که این موضوع نیز کذب محض است.

او گفت:هیچگونه سند ثبتی در این خصوص تنظیم نشده و مالکیت رسمی و قانونی به نام محکوم له پرونده بوده و تمامی اسناد و مدارک محکوم علیه در طول روند رسیدگی بررسی شده است.

رئیس دادگستری بردسیر تاکیدکرد: چنین استنباط می‌شود برخی اشخاص سعی دارند با سو استفاده از عقاید مذهبی مردم به اغراض و اهداف خاص خود در راستای اجرانکردن قوانین و مقررات دست یابند که برای جلوگیری از تشویش اذهان عمومی در آینده ضمن پیگیری موضوع از طریق دادستانی برخورد قاطع با اشخاص خاطی و متخلف انجام و نتیجه برخورد نیز جهت تنویر افکار عمومی اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری کرمان فضای مجازی صاحب خانه دادگستری بردسیر محکوم علیه اجرای حکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۱۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت!

رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل و جمع آوری و ضبط ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق در شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش «تابناک»، مجتبی قهرمانی، رئیس کل دادگستری هرمزگان اعلام کرد در راستای اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت، عملیاتی جهت شناسایی مخازن حاوی میلیون‌ها لیتر سوخت قاچاق در بندر کلاهی شهرستان میناب اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این عملیات موفق، با حضور دادستان مرکز استان هرمزگان، دادستان شهرستان میناب، فرمانده انتظامی هرمزگان و فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در بندر کلاهی با اقدام مشترک فراجا و دریابانی، ۲۶۵ عدد مخزن نگهداری سوخت قاچاق شناسایی و بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل و فرآورده‌های نفتی کشف و ضبط شد.

قهرمانی یادآور شد: همچنین ۱۷ فروند شناور متعلق به قاچاقچیان سوخت نیز توسط مأموران توقیف شده است.

وی در ادامه با اشاره به کشف بیش از ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق در این منطقه اضافه کرد: به دستور مقام قضایی این لوله‌ها که سوخت قاچاق را از مخازن به سواحل و اعماق دریا منتقل می‌کردند، به محض شناسایی جمع آوری و ضبط شدند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان ضمن قدردانی از فرماندهان فراجا و مرزبانی استان به دلیل اجرای موفق و مدبرانه این عملیات، تأکید کرد: با اقدامات ویژه دستگاه قضایی و تلاش شبانه روزی نیرو‌های فراجا و دریابانی استان هرمزگان، فضای استان برای فعالیت مجرمان ناامن شده که این دستاورد مهم در سایه تعامل خوب و تشریک مساعی تحقق یافته است.

دیگر خبرها

  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت به بازیگر جنجالی
  • مقررات‌زدایی در نزدیکی کارآفرین‌ها / قانون هست اجرای خیر
  • ادعای جنجالی یکی از عمو‌های فیتیله‌ای علیه مجید قناد!
  • تصویب قطعنامه پارلمان اروپا علیه ایران
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح الله‌زاده
  • ببینید | افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح‌ الله‌زاده
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب
  • کنعانی ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی را محکوم کرد
  • کشف بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت!