Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@03:01:03 GMT

گلفروشان مشهدی با چه معضلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند؟ + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۱۲۶۸

گلفروشان مشهدی با چه معضلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند؟ + فیلم

‍‍‍‍‍‍

این روزها گلفروشان مشهدی با معضلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند که بخشی از آنها را در مصاحبه با دوربین خبرگزاری تسنیم خراسان رضوی در میان گذاشته‌اند. ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، همه ما تجربه عیادت از یک بیمار و یا حضور در منزل جدید را داریم؛ در این مواقع معمولا گل و گلدان بسیار به کار می‌آیند و نخستین گزینه به عنوان هدیه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما تاکنون کمتر شده که به معضلاتی که گلفروشان با آن روبرو هستند فکر کرده باشیم؛ مشکلاتی که البته اندک هم نیستند.

150 هزار شغل مرتبط با گل و گیاه به مخاطره افتادبازدید امام جمعه و استاندار اردبیل از مرکز تولیدات گل و گیاه شهرداری اردبیل به روایت تصویرنمایشگاه گل و گیاه غرب مازندران در نوشهر برگزار شد

این روزها گلفروشان مشهدی با معضلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند که بخشی از آنها را در مصاحبه با دوربین خبرگزاری تسنیم خراسان رضوی که در زیر شاهد آن هستید در میان گذاشته‌اند:

انتهای پیام/282/

R41347/P/S6,1188/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۱۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی

رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: هم اینک هیچ مسیر مسدودی در جاده‌های اصلی استان وجود ندارد و تمام راه ها باز و تردد در جریان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین میش‌مست اظهار کرد: شامگاه جمعه مسیر جاده‌ای شهر «بار» در نیشابور به دلیل سیلاب مسدود شده بود که این مسیر با تلاش راهداران بازگشایی شد.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی اضافه کرد: در مسیر سبزوار - شاهرود نیز دیشب گل و لای سطح جاده را گرفته بود و در این مسیر کندی حرکت وجود داشت که این جاده هم پاکسازی شد.

وی ادامه داد: دیروز ۶ فقره تصادف جرحی با هفت مصدوم و ۲۲ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های استان رخ داده است.

میش‌مست افزود: اکنون ترافیک در مسیر مشهد- چناران پرحجم و در سایر جاده‌های استان عادی است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تجلیل از اولین گروه سفیران استاندارد در خراسان رضوی
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • صفحه اول روزنامه‌های خراسان رضوی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اراضی ملی در شهرستان طرقبه و شاندیز رفع تصرف شد
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • فیلم/ جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه در استان خراسان رضوی
  • سیلابی شدن رودخانه روستای کبوترکوه گناباد + فیلم
  • جان باختن پاکبان مشهدی بر اثر لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده
  • فیلم/ اجتماع بزرگ صادقیون در خراسان رضوی
  • موج بارشی جدید از فردا یکشنبه وارد کشور می شود | بارندگی شدید در این استانها | تمرکز اصلی بارش‌ها در مناطق غربی و شمالی