Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@13:23:05 GMT

محموله میلیاردی ارز قاچاق در استان مرکزی کشف و ضبط شد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۱۴۵۵

محموله میلیاردی ارز قاچاق در استان مرکزی کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: در حین گشت‌زنی ماموران انتظامی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان دلیجان محموله ارز قاچاق به ارزش ۷۱ میلیارد ریال کشف شد. ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سردار حسن مفخمی شهرستانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف 71 میلیارد ریال ارز قاچاق اظهار داشت: ماموران انتظامی در حین گشت‌زنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان دلیجان به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شده و خودرو را برای بررسی متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: در بازرسی انجام‌شده از این خودرو طی ارزیابی کارشناس اتحادیه طلا و ارز مبلغ 218 هزار و سیصد دلار، 69 هزار و210 یورو و 3 میلیون و 125 هزار دینار مجموعاً به ارزش 71 میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: فرد دستگیرشده در این عملیات با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف بیش از 138 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی 

مفخمی شهرستانی بیان کرد: به منظور مبارزه با سوداگرن مرگ و توزیع‌کنندگان عمده مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کارهای اطلاعاتی از فعالیت 4 قاچاقچی مواد مخدر که در سطح کشور به صورت گسترده فعالیت می‌کردند، مطلع شده و بلافاصله برنامه‌ریزی عملیاتی لازم را برای دستگیری آنها آغاز کردند.

وی ادامه داد: با تکمیل تحقیقات تخصصی مأموران پلیس استان، افراد مورد نظر شناسایی و مشخص شد که توزیع کنندگان مذکور با 2 دستگاه خودروی سواری در حال انتقال محموله مواد مخدر از استان‌های جنوبی به استان‌های مرکزی کشور هستند.

کشف 106 میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان؛ 8 باند قاچاق کالا متلاشی شدبیش از 6 میلیارد کالای قاچاق در استان مرکزی کشف و ضبط شدمجازات فروش کالای قاچاق از طریق فضای مجازی مشخص شد+ جزئیات

فرمانده انتظامی اسستان مرکزی خاطرنشان کرد: بلافاصله با هماهنگی‌های انجام شده با پلیس استان هرمزگان، چند تیم عملیاتی پلیس به محل عبور محموله مواد مخدر در استان اعزام و موفق شدند، خودروی‌های قاچاقچیان را در یکی از میدان‌های شهرستان "بندرعباس" شناسایی و متوقف کنند.

مفخمی شهرستانی با اشاره به کشف 138 کیلو و 400 گرم ماده مخدر تریاک در بازرسی از خودروهای توقیفی افزود: متهمان دستگیرشده در این عملیات مشترک پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

کشف 40 کیلوگرم تریاک از یک توزیع‌کننده عمده مواد مخدر در اراک 

وی با اشاره به کشف 40 کیلوگرم تریاک در شهر اراک گفت: در تداوم طرح‌های عملیاتی و هدفمند پلیس در مبارزه با مواد مخدر، ماموران کلانتری 11 شهرستان اراک در تحقیقاتی از انتقال و جاسازی مقادیری قابل توجهی مواد مخدر از سوی یک توزیع‌کننده عمده مواد مخدر مطلع شده و برنامه‌ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری او آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: با آغاز تحقیقات تخصصی پلیس، فرد مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه خودروی سواری درحال انتقال محموله مواد مخدر به شهرستان اراک است.

مفخمی شهرستانی خاطرنشان کرد: با اتمام تحقیقات میدانی پلیس، تیمی از مأموران کلانتری 11 شهرستان با هماهنگی مرجع قضائی، خودروی این افراد را در یکی از خیابان‌های شهرستان شناسایی و در عملیاتی توقیف کردند.

وی بیان کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار 40 کیلوگرم تریاک که به شکل ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با تأکید بر ارتقاء دانش و آگاهی همگانی در مبارزه با معضل مواد مخدر ادامه داد: متهم دستگیرشده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/712/ ت

R7980/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان مرکزی مفخمی شهرستانی کیلوگرم تریاک میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۱۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۳۰ میلیاردی دستگاه‌های آزمایشگاهی قاچاق

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۳ دستگاه آزمایشگاهی خارجی قاچاق به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال در بازرسی ماموران پلیس امنیت اقتصادی از یک آزمایشگاه در شهرستان نجف‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر اظهار کرد: با انجام اقدامات و تحقیقات گسترده میدانی توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی در شهرستان نجف‌آباد مشخص شد فردی در حال ساخت و راه‌اندازی یک شرکت تولیدی مربوط به تجهیزات پزشکی بوده و اقدام به انبار کردن تعدادی دستگاه آزمایشگاهی به‌صورت انبوه کرده است که رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات تخصصی و با شناسایی محل مورد نظر، مأموران انتظامی به همراه کارشناسان سازمان غذا و دارو به آنجا اعزام و طی بازدید و بازرسی به عمل آمده موفق به کشف ۳ دستگاه آزمایشگاهی خارجی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه ارزش دستگاه‌های قاچاق کشف شده برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۱۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: با شناسایی فرد متخلف، اقلام کشف شده تحویل سازمان غذا و دارو و در این خصوص پرونده قضائی تشکیل که در حال رسیدگی است.

کد خبر 751165

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳۰ میلیاردی دستگاه‌های آزمایشگاهی قاچاق
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت