Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@03:47:19 GMT

گالری های شهر اصفهان همچنان بسته هستند

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۱۷۵۸

گالری های شهر اصفهان همچنان بسته هستند

مهناز جوادی مدیر گالری دیبا در شهر اصفهان درباره وضعیت گالری‌های این شهر به خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: گالری‌ها همچنان تعطیل است. البته من دو گالری دار را دیدم که زمان بازگشایی گالری هایشان را مشخص کرده بودند. اما نکته حائز اهمیت این است که خود هنرمندان برای برگزاری نمایشگاه راغب نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما در نیمه اردیبهشت ماه گالری را یک یا دو بار بازکردیم، اما اصلا فایده نداشت، زیرا بازدید کننده نداریم. حتی به دلیل بارندگی‌های شدید با خرابی ساختمان هم مواجه شدیم و خسارت ۵۰ میلیونی به من وارد شد. همچنین یکسری از دیوار‌های گالری دیبا هم آسیب دید که مشکلات موجود فعلی را برای این مجموعه دوچندان کرد.

جوادی در پاسخ به اینکه آیا نمایشگاه مجازی برای هنرمندان گالری هایتان برگزار کردید یا خیر اظهار کرد: من می‌خواستم برای ۲ تن از هنرمندان که از قبل وقت نمایشگاهشان را برای بهار رزرو کرده بودند نمایشگاه مجازی برگزار کنم، اما خود آن‌ها مخالف این موضوع بودند و در نتیجه برگزار نشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر ارشاد استان اصفهان یک پیج در یوتیوب فعال کرده که هر هنرمند می‌تواند آثار و سابقه خود را بدون واسطه در آن صفحه ارائه دهد. این اقدام بد نیست، اما کار گالری‌ها را مختل می‌کند. مدیران این صفحه در پیج نگارخانه داران هم کار خود را تبلیغ کردند و با مخالفت تعدادی از گالری داران مواجه شدند.

مدیر گالری دیبا تاکید کرد: من به مدیر این صفحه پیام داده و اعتراض خود را بیان کردم، اما او پاسخ داد که شما هم می‌توانید از این فضا استفاده کنید. در صورتی که با حضور مستقیم هنرمند دیگر نیازی به گالری دار و معرف نیست.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرهای تجسمی گالری گردی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۱۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور انتشارات نگاه با ۲ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب

علیرضا رئیس دانا مدیر انتشارات نگاه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: انتشارات نگاه در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با ۲ هزار عنوان کتاب حضور پیدا می‌کند.

این‌مدیر نشر گفت: از میان دو هزار عنوان چاپ‌شده توسط نگاه، ۱۵۰ عنوان چاپ اولی هستند و باقی عناوین تجدیدچاپ کتاب‌های قدیمی و چاپ‌شده‌اند.

کد خبر 6096317 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • خوشنویسی ایران نیاز به حمایت دارد/ تاثیر بخش خصوصی در چرخه اقتصاد
  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • اسپانیا میزبان فیلم ژاو با حضور هنرمندان قمی شد
  • دومین نمایشگاه انفرادی «نگاهی به خراسان شمالی» برگزار می‌شود
  • خودنمایی سیاه قلمهای بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • خودنمایی ‌سیاه قلم‌های بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن همچنان پشت در بسته بانک‌ها
  • خودنمایی «سیاه قلم‌های بانوان» کردستانی در گالری سوره سنندج
  • حضور انتشارات نگاه با ۲ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب