Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رضائی رئیس جمعیت هلال احمر سرخس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: با همت و پشتیبانی خیرین و گروه‌های مردمی خیریه، طرح " یاری و گروه نیکوکاران ایران زمین و داوطلبان و خیرین " در جهت کمک به اقشار آسیب پذیر، کم برخوردار، فاقد شناسنامه و خانواده‌های که دارای بیماری خاص بودند در سرخس اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  او افزود: در ۹ مرحله تعداد ۸۱۰ بسته معیشتی و بهداشتی شامل روغن، برنج، رب، ماکارانی، حبوبات، قند، گوشت گرم، غذای گرم و مواد شوینده به ارزش یک میلیارد و ۲۰۵ میلیون و ۸۲۰ هزار ریال تهیه و در نهایت حفظ شان و کرامت انسانی به خانواده‌ها تحویل داده شد.   انتهای پیام/م. ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته معیشتی ویروس کرونا هلال احمر اقشار آسیب پذیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۱۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان

مصطفی زینتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از طرح بهسازی معابر روستایی در ۱۰ روستای شهرستان دامغان خبر داد و ابراز کرد: طرح بهسازی معابر مناطق قهاب رستاق و دامنکوه امسال با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

وی گفت: سال گذشته طرح بهسازی در شش روستا با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال شامل آسفالت معابر و خیابان و جدول گذاری اجرا شده است.

رئیس بنیاد مسکن دامغان همچنین بین کرد: عملیات بهسازی در روستاهای حسن آباد و فرات در جنوب دامغان شامل ۱۱ هزار متر مربع آسفالت و جدول گذاری با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال به پایان رسید.

زینتی با بیان اینکه جلوگیری از جاری شدن روان آب‌ها و تسهیل در تردد و رفت و آمد از مهمترین اهداف اجرای طرح بهسازی در روستاها است، بیان کرد: بهسازی معابر روستایی در زمره مطالبات جدی مردم محسوب می‌شود.

کد خبر 6096801

دیگر خبرها

  • ارتقای اعتبار صندوق بیماران خاص به ۹ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی