Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، حسن شجاعی علی آبادی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری خطاب به نمایندگان مجلس یازدهم برای تأمین معیشت قشر ضعیف مردم، گفت: باید برای حل این مسأله فکر عاجل شود که در دو سطح کوتاه مدت و بلندمدت نیاز به برنامه ریزی دارد.

منتخب مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: باید در مجلس طرح هایی که اثر فوری، محسوس و فراگیر در مردم دارد را شناسایی کرده و با تمرکز روی آن باعث شویم در چند ماهه نخست کار مجلس یازدهم، آثار آن در زندگی مردم احساس شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به عنوان مثال یکی از طرح هایی که می تواند در مجلس مورد پیگیری قرار گیرد، اختصاص یارانه بنزین به افراد به جای وسایل نقلیه است که درست است شاید مبلغ چندانی نشود اما در زندگی بسیاری از مردم تأثیر دارد.

شجاعی تأکید کرد: موضوع مالیات بر خانه های خالی نیز به شدت می تواند به کاهش اجاره بهای منازل مسکونی بیانجامد و کمک بزرگی به دسته محروم جامعه باشد.

این منتخب مردم از استان زنجان در پایان خاطرنشان کرد: معیشت موضوع اولویت‌داری است که باید برنامه ریزی بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت روی آن صورت گیرد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: مجلس یازدهم معیشت مردم نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۱۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول منابع و مصارف «حوزه انرژی» به تصویب رسید

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) صحن مجلس با جدول شماره ۲۲ لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور با عنوان «منابع و مصارف حوزه انرژی» موافقت کردند.

«حمیدرضا حاجی بابایی» رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ درباره این جدول، توضیح داد: در این جدول فعل و انفعالاتی که در حوزه نفت رخ می‌دهد، مشخص می‌شود.

وی تاکید کرد: در واقع این جدول، جدول شفافیت است، البته منظورمان این نیست که خلافی صورت می‌گیرد اما تمام اعداد فروش نفت در این جدول شفاف می‌شود.

کد خبر 6092911 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • واگذاری استقلال و پرسپولیس، ضرورت رقابت با حرفه ای‌ها
  • مدارا با طالبان بدون خط قرمز! / معلمان و دغدغه معیشت/رویا فروشی برای کسب ثروت 
  • تنگنای معیشتی کارگران در سال ۱۴۰۳/ جامعه کارگری مخالف ورود مجلس به موضوع تعیین مزد است
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • جدول منابع و مصارف «حوزه انرژی» به تصویب رسید
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد