Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا کرموند روز یکشنبه در حاشیه دیدار با فرماندار پلدختر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برخی افراد سودجو در عمده روستاهای شهرستان پلدختر برای آبیاری مزارع و باغات خود به انشعاب غیر مجاز آب اقدام کرده اند که این موضوع مشکلاتی مانند کمبود آب را در سایر نقاط ایجاد کرده است.

وی افزود: این شرکت برای کسانی که انشعابات غیر مجاز دارند به ویژه در بخش های خانگی تعامل ایجاد کرده و انشعابات را به صورت اقساط دراز مدت به آنها واگذار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل آب و فاضلاب شهری لرستان گفت: در غیراین صورت اگر مصارف غیر مجاز روند افزایشی پیدا کند به طور قطع  مشکلاتی برای تامین آب مورد نیاز در روستاها ایجاد خواهد شد.

کرموند یادآور شد: شرکت آب و فاضلاب پلدختر در انتهای خیابان هفتم تیر این شهر مشغول اجرا و ترمیم ایستگاه پمپاژ و خط انتقال تحت فشار فاضلاب شهر به تصفیفه خانه است که پیمانکار آن در حال فعالیت می باشد.

وی افزود: در جریان وقوع سیل فروردین ماه سال ۹۸ درمرکز شهرپلدختر بین ضلع غربی و شرقی در بستررودخانه کشکان یک نقطه  شکستگی در خط انتقال فاضلاب  به دلیل سرعت، فشار و شدت سیلاب ایجاد شد.

مدیر عامل آب و فاضلاب شهری لرستان گفت: با توجه به افزایش عمق بستر رودخانه بیش از پنج متر پس از سیل اجرای عبورخط انتقال فاضلاب در این نقطه امکان پذیر نیست از این رو برای تعبیه ایستگاه پمپاژ فاضلاب در پلدختر اقدام شده که با اجرا، تکمیل و راه اندازی این پروژه  مشکل فاضلاب شهر پلدختر برطرف می شود.

کرموند یادآورشد: به طورکلی به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت موارد بهداشتی نه تنها در لرستان بلکه در سراسر کشور مصرف آب افزایش یافته اما در هر شرایطی می توان  صرفه جویی کرد.

وی افزود: با توجه به فصل گرما  به طور حتم افزایش مصارف آب خانگی به خاطر نصب سیستم های سرمایشی مانند کولرهای آبی  به ویژه در شهرستان گرمسیری پلدختر بالا می رود.

مدیر عامل آب و فاضلاب شهری لرستان از همه مشترکان خواست برای کنترل، صرفه جویی و جلوگیری از کمبود آب در فصل گرما به ویژه در روستاهای پلدختر هنگام شستشو و مصارف  بهداشتی صرفه جویی کنندو برای این کار می توانند  با استفاده از لوازم و وسایل کاهنده تاثیر بسزایی در کاهش مصرف آب داشته باشند.

برچسب‌ها پلدختر آب و فاضلاب آب آشامیدنی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلدختر آب و فاضلاب آب آشامیدنی لرستان پلدختر آب و فاضلاب آب آشامیدنی لرستان آب و فاضلاب غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۲۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از وصل‌شدن آب شرب ۹۰درصد روستاهای مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هاشم امینی، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اعلام این خبر، گفت: از مجموع 300 روستای درگیر پیامدهای سیل، تنها 28 روستای منطقه بندینی باقی مانده‌اند که طی روزهای آینده مشکل آب شرب این روستاها نیز برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: بزرگ‌ترین مانع در ترمیم زیرساخت‌های آب‌رسانی به این روستاها، حجم بالای سیلابی است که هم‌چنان در بستر رودخانه بندینی جاری است و امکان استـفاده از تجهیزات مکانیکی و خودروها را نمی‌دهد و در نتیجه عملیات استقرار و اتصال لوله‌های انتقال آب از طریق عوامل انسانی در حال انجام است.

امینی افزود: خوش‌بختانه طی 24 ساعت پس از بارش‌ها سامانه آب‌شیرین‌کن چابهار و کنارک با حجم تولید 43هزار مترمکعب وارد مدار و از قطع آب مناطق وسیعی از شهرهای جنوب استان جلوگیری شد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ادامه داد: از ابتدای قطع آب شرب و بهداشت 28روستای باقی‌مانده، با استقرار 15 دستگاه تانکر، نیاز آبی این روستاها تامین شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • صرفه جویی ۲/۵ میلیارد تومانی نیروگاه رامین اهواز با بازسازی دستگاه جت پرشر دیزل
  • صرفه جویی ۴۰ درصدی در مصرف آب با سیستم ابیاری زیر سطحی
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • گذرگاه های غیر مجاز ریلی راه آهن جنوب جمع آوری شد + عکس
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر