Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان، سردار علی آزادی اظهار داشت: متأسفانه با وجود تلاش‌های مسئولان، اعتیاد به مواد مخدر در میان جامعه ایرانی خصوصاً قشر نوجوان و جوان ما در حال افزایش است که یکی از دلایل گرایش به مصرف مواد کمبود مکان‌های ورزشی و به تبع آن تبلیغات فریبنده با ظاهر زیبای مافیای مواد مخدر است که با بکارگیری شیوه‌های نرم تبلیغاتی آن‌ها را به سوی مواد سوق می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از سیاست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور حمایت از فرهنگ پیشگیری مبتنی بر ورزش است که می‌طلبد مسئولان استانی و شهرستانی گام‌های بیشتری در این زمینه بردارند تا نقشه‌های شوم سوداگران مرگ به واقعیت نرسد.

دبیر شورا هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان ادامه داد: خوشبختانه کردستان از لحاظ گرایش به اعتیاد جزو استان‌های پاک کشور است اما متأسفانه نسبت به آمار چند سال قبل شاهد افزایش مصرف در میان اعضای جامعه خصوصاً جوانان و نوجوان هستیم.

سردار آزادی یادآور شد: از آنجایی که کردستان از استان‌های محروم کشور است و سرانه مکان‌های ورزشی در سطح استان بسیار ناچیز است، می‌طلبد که مسئولان کشوری و استانی راه حل های اساسی در مورد توسعه و افزایش این مکان داشته باشند تا جوانان و نوجوانان اوقات فراغت خود را به ورزش اختصاص دهند تا زمینه گرایش به سوی مواد مخدر را از بین ببریم.

وی بیان کرد: اعتیاد به مواد مخدر از آفت‌های جامعه ایرانی است و همانطور که تمام کارشناسان تاکید کرده اند دشمن شماره یک اعتیاد، ورزش است که جا دارد در مورد توسعه و افزایش مکان‌های ورزشی و حمایت‌های دولتی در این زمینه با توجه به وضعیت اقتصادی منطقه تدابیری اتخاذ شود تا جوانان و نوجوانان راحت تر بتوانند از این امکانات استفاده کنند.

کد خبر 4938216

منبع: مهر

کلیدواژه: علی آزادی شورای مبارزه با مواد مخدر ورزش پیشگیری از اعتیاد ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد شیوع کرونا گرگان عید سعید فطر قزوین بیرجند نماز عید سعید فطر روز جهانی قدس ستاد مقابله با کرونا مشهد مکان های ورزشی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۲۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سید محمود میرفیضی گفت: مأموران کلانتری ۱۵ احمدآباد آبادان با انجام کار اطلاعاتی یک قاچاقچی مواد مخدر را در این شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و ۷۴ کیلوگرم حشیش از او کشف کنند.
 او از مردم خواست در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و به منظور ضربه زدن به سوداگران مرگ، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی به شماره ۱۱۰ اطلاع دهند تا پلیس در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • جمع آوری 276 معتاد متجاهردر استان
  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • جمع‌آوری ۲۷۶ معتاد متجاهر در کردستان
  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود