Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@12:35:43 GMT

کاپیتان تیم ملی خیال بازگشت به ایران را ندارد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۲۴۶۷

کاپیتان تیم ملی خیال بازگشت به ایران را ندارد

به گزارش تابناک، دنیای ورزش تورنتو نوشت: اشکان دژاگه در نخستین روزهای شیوع کرونا در ایران به آلمان رفت تا در کنار خانواده اش باشد. او اکنون حدود 3.5 ماه است که در آلمان بسر می برد و حتی چندی قبل در مصاحبه ای بشدت نسبت به شروع مسابقات لیگ فوتبال ایران هم گلایه هایی را مطرح کرد.

دژاگه اما حالا که تمرینات تراکتور آغاز شده هنوز به ایران برنگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب اینکه او برای بازگشت به تبریز و شروع تمریناتش با تراکتور اقدامی نیز انجام نداده است. درباره دژاگه البته شایعاتی به وجود آمد که او قصد بازگشت ندارد و از طرفی بخشی از مطالباتش نیز پرداخت نشده اما مسئولان باشگاه این موضوع را تکذیب کرد.

حال اما با شروع تمرینات تراکتور و اینکه مسابقات نیز از چندی بعد شروع می شود، هنوز مشخص نیست دژاگه چه زمانی به ایران برگردد و باید دید توضیح مسئولان باشگاه تبریزی در این باره چه خواهد بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مجلس یازدهم سامانه سعدی منطقه حفاظت شده خاییز فوت آسیه پناهی جورج فلوید اشکان دژاگه دنیای ورزش تمرینات تراکتور مجلس یازدهم سامانه سعدی منطقه حفاظت شده خاییز فوت آسیه پناهی جورج فلوید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۲۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران

هافبک بااخلاق و مصدوم استقلال، از ماجرای جدیدی پرده برداشت که برای فوتبال دلال زده ایران جای تاسف است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مهدی مهدی پور در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود از دوران حضورش در تراکتور دست به افشاگری زد و از بیماری سرمربی معروف این تیم تبریزی گفت که توسط واسطه‌ها و با دستمزدی نجومی به زنوزی داده شد.

مهدی پور گفت: 

مدیران تراکتور جان توشاک را به ایران آوردند و او آلزایمر داشت و هر بار به ما می‌گفت قرار است یک تمرین جدید به شما یاد بدهم و هر روز همان برنامه تمرین تکراری را به ما می‌داد‼️

جان توشاک پست تخصصی من را یادش رفته بود و چون شماره ۹ بودم چندین بازی من را در پست مهاجم نوک تراکتور بازی داد‼️

دیگر خبرها

  • درخواست تراکتور برای تعویق بازی با گل‌گهر
  • واکنش معاون پارلمانی رییس جمهور به بودجه والیبال ودرخواست کاپیتان
  • درخواست تعویق یک روزه بازی تراکتور و گل گهر از سوی مسئولان تبریزی
  • کاپیتان ایران در رده سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی
  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • چشم تیم ملی به جمال کاپیتان جدید روشن شد
  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • اشتوتگارت 3-1 بایرن: خیال رئال راحت باشد!‏