Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت مذاکره‌کننده اتحادیه اروپا در مورد برگزیت، تأکید کرد که دولت انگلیس باید درخواستهای واقع بینانه‌تری در مذاکرات تجاری هفته جاری با این اتحادیه مطرح کند. ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶ اقتصادی اقتصاد جهان نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از بلومبرگ، میشل بارنیه، رئیس هیئت مذاکره‌کننده اتحادیه اروپا در مورد برگزیت، تأکید کرد که دولت انگلیس باید درخواستهای واقع بینانه‌تری در مذاکرات تجاری هفته جاری با این اتحادیه مطرح کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارنیه در مصاحبه با روزنامه ساندی تایمز گفت: ما به صراحت می‌خواهیم توافق نامه‌ای (با انگلیس) داشته باشیم، اما به هر قیمتی توافق نمی‌تواند وجود داشته باشد.

وی افزود: ما چیزی را که باعث می‌شود این بازار واحد (اتحادیه اروپا) شکننده‌تر شود، هرگز نخواهیم پذیرفت.

بوریس جانسون ماه آینده برای مذاکرات برگزیت به بروکسل می‌رودکرونا عامل کاهش چشمگیر علاقه انگلیسی‌ها به برگزیت

بر اساس این گزارش، در صورت‌عدم دستیابی به توافق تجاری تا پایان سال، انگلیس قرار است بازار واحد اتحادیه اروپا و اتحادیه گمرکی را ترک کند.

بارنیه در ادامه گفت: موضوع فقط تبدیل کردن تعهداتی که بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس و رهبران اتحادیه اروپا در سال گذشته اعلام کردند، به یک متن قانونی است. نه بیشتر، نه کمتر.

این مقام اتحادیه اروپا همچنین گفت: ما باید تعهداتی را که نسبت به یکدیگر پذیرفتیم، به یاد بیاوریم.

وی افزود انگلیس در طول فرآیند برگزیت تلاش کرده است تا مزایای عضویت در اتحادیه اروپا را بدون پذیرش تعهدات مربوطه دست چین کند.

بارنیه به ساندی تایمز همچنین گفت که اگرچه مذاکرات دو طرف هنوز پیشرفت بزرگی نداشته است ولی حتی اگر دشوار باشد، من معتقدم که توافق ممکن است.

انتهای پیام/

R1016170/P/S7,85/CT10

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۲۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره توافق آتش بس در غزه

دیوید کامرون وزیر خارجه انگلیس در اظهاراتی سعی کرد تا مفاد پیش نویس توافق آتش بس ارائه شده به حماس را «سخاوتمندانه» جلوه داده و توپ را در زمین این گروه بیاندازد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، کامرون امروز دوشنبه درحالیکه رژیم صهیونیستی تا کنون مانع از دستیابی به توافق آتش بس در غزه بوده است، گفت که امیدوار است حماس پیشنهاد پیش روی خود را بپذیرد.

غرب با تلاش برای انداختن توپ در زمین حماس با همدستی اسرائیل پیشنهادهایی را ارائه می‌دهد که به نظر برای این گروه قابل قبول نیست. کامرون همچنین گفت: این جنگ تا زمانیکه همه اسرا آزاد نشوند، پایان نخواهد یافت.

آچمز شدن وزیر خارجه انگلیس در برنامه زنده تلویزیونی!

وی در جریان نشست ویژه مجمع اقتصاد جهانی در ریاض مدعی شد که رهبری حماس و افراد مسئول عملیات 7 اکتبر باید برای داشتن افق سیاسی یک راه حل دو دولتی، غزه را ترک کنند.

وزیر خارجه انگلیس ادعا کرد که این پیشنهاد شامل یک آتش بس پایدار 40 روزه و آزادی احتمالا هزاران اسیر فلسطینی در قبال آزادی اسرای اسرائیلی می‌شود.

کامرون با ادعای اینکه پیشنهاد «خیلی سخاوتمندانه» است، افزود: تمام فشار در جهان و همه چشم‌ها در جهان باید روی آنها (حماس) باشد و بگوید که توافق را قبول کن.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • جهاد اسلامی: پیشنهاد جدید صهیونیست‌ها منجر به توافق نمی‌شود
  • اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره توافق آتش بس در غزه
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟
  • چین از اتحادیه اروپا می‌خواهد تا سیاست‌های تجاری «تبعیض آمیز» را متوقف کند
  • اسرای اسرائیلی خطاب به نتانیاهو: هر چه زودتر برای آزادی ما توافق کن!
  • کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد
  • مسکو: انگلیس مذاکرات صلح اوکراین را خراب کرد
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟