Web Analytics Made Easy - Statcounter

خاضع گفت: امام راحل پوزه شرق و غرب را به خاک مالید و قدرت مستضعفین و کوخ نشینان را به رخ کاخ نشینان و مستکبران عالم کشیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید جواد خاضع» ظهر امروز (11 خرداد) در نشست ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام (رضوان الله علیه) استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: در آستانه سی و یکمین سالگرد ارتحال جانسوز و ملکوتی امام راحل و سالروز قیام خونین 15 خرداد قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، امام راحل عظیم الشان و قیام خونین 15 خرداد، گفت: حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) فقیهی فرزانه، عارفی روشن ضمیر و آگاه، فیلسوفی شجاع، ادیبی عمیق، مفسری بینا و سیاست مداری دانا و دارای کلامی جذاب، نافذ و فکری پویا بودند.

 

وی هدف از بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) را حفاظت و حراست از اندیشه های ناب و ماندگار ایشان دانست و ادامه داد: اندیشه های امام راحل برگرفته از متن اسلام ناب محمدی (صل الله علیه وآله وسلم) و قرآن کریم است.

 

خاضع یادآور شد: اندیشه های امام راحل جهانی هستند و در ابعاد مختلف اعم از سیاسی، اجتماعی، عرفانی و اخلاقی حضرت امام دارای اندیشه های آسمانی و الهی بودند.

 

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد به محور اندیشه های حضرت امام راحل عظیم الشان اشاره کرد و گفت: خدامحوری و رهایی بی قید و شرط از سلطه شوم استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار، تاکید بر استقلال و خودباوری که مهم ترین عامل در جهت قطع ایادی شرق و غرب که استقلال خواهی و خودباوری بود، از محورهای پپیر جماران است.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمن شناسی و استکبارستیزی حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه)، تاکید بر عدالت، آزادی، مردم سالاری و حق تعیین سرنوشت از اساس اندیشه های حضرت امام راحل عظیم الشان بود.

 

خاضع احیای اندیشه حکومت اسلامی، فرهنگ وحدت و اتحاد بین مسلمانان، تاکید بر خدمت به محرومان، مستضعفان و ستم دیدگان که امام راحل از آنها به عنوان نور چشمان و اولیاء نعم همه یاد می کردند و جمهوری اسلامی را رهاورد خدمات محرومان و مستضعفان می دانستند را از دیگر محورهای اندیشه امام راحل دانست.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: امام راحل پوزه شرق و غرب را به خاک مالید و قدرت مستضعفین و کوخ نشینان را به رخ کاخ نشینان و مستکبران عالم کشیدند.

 

وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل و روح مطهر ایشان، اظهار داشت: چندسال قبل مقام معظم رهبری در سخنان خود خطر تحریف شخصیت امام راحل را گوشزد کردند و فرمودند «برای جلوگیری از تحریف شخصیت حضرت امام و اندیشه های ایشان، بازخوانی اصول امام راحل لازم و ضروری است».

 

خاضع هدف از این نشست ها و بزرگداشت مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام راحل را صرف نشست سوگواری و عزاداری ندانست و گفت: بازخوانی اصول و اندیشه های ایشان مورد تاکید است.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: تحریف شخصیت امام مستضعفین سالگرد ارتحال امام خمینی ره شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد الله علیه امام راحل حضرت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۲۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)

ایسنا/لرستان سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: ۲۵۰۰ نفر از مردم ولایت مدار لرستان در سالروز رحلت به امام خمینی(ره) به مرقد مطهر اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا غلامی امروز، ۱۲ اردیبهشت ماه، در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) لرستان که در بیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان برگزار شد، با اشاره به اعزام ۲۵۰۰ نفر از مردم ولایت مدار لرستان به مرقد مطهر امام خمینی(ره) در سالروز رحلت ایشان، اظهار کرد:  ۱۵۷ برنامه شاخص از جمله گرامیداشت و مراسم در سطح شهرستان‌ها، بخش‌ها، حوزه‌های علمیه، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، کانون‌های فکری و پرورش کودکان و نوجوانان و ... در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: برپایی ختم قرآن در سطح استان و همچنین برپایی موکب‌ها در مسیر برپایی مراسم، با هدف آشنایی جوانان و نوجوانان با رویکردهای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری از دیگر برنامه ها است.

غلامی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) از جنس انبیا بود، جمله‌ای بهتر از این برای توصیف ایشان نمی‌توان گفت.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: یکی از پیشنهادات ما برپایی کارگاه‌های آموزشی، پژوهشی، تبلیغی و تبیین با محوریت ائمه جمعه و جماعات است و همچنین آموزش و پرورش برای معلمین و مربیان جلسه ای از اندیشه امام و تفکر رهبری را در راستای جهاد تبیین برگزار کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دلایل مظلومیت امام صادق(ع) از زبان آیت‌الله علم‌الهدی
  • راهبردهای علمی و علمی امام صادق(ع) در مقابله با سطحی نگری فکری و عمل گرایی افراطی
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد
  • تبیین و ترویج اندیشه های مهدوی در عصر شیخ الائمه
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در دفتر امام جمعه یزد
  • حب به اهل بیت موجب تقریب است
  • امام صادق (ع) شاکله اندیشه دینی را بنا نهاد
  • لزوم تقویت خلاقیت و اندیشه ورزی دانشجویان
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • ۲۳۳ پایان‌نامه مرتبط با کنگره اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای در حال تدوین است