Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@10:33:31 GMT

جابجایی خط ویژه خیابان «مولوی» 

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۳۲۲۱

جابجایی خط ویژه خیابان «مولوی» 

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ابوالفضل موسوی‌پور با اشاره به اینکه روز گذشته جلسه بررسی جزئیات جابجایی خط ویژه خیابان "مولوی" با حضور معاون ترافیکی، رؤسا و سرکلانتران مناطق مربوطه و معاونان حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۱ و ۱۲ در ستاد پلیس راهور تهران بزرگ برگزار شد، گفت: در این جلسه جزئیات انتقال خط ویژه خیابان مولوی به وسط معبر برای بهبود زمان سفرهای حمل و نقل عمومی و افزایش ایمنی معبر مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین پلیس راهور پایتخت در خصوص جزئیات این طرح افزود: با توجه به اینکه کلیات این طرح مورد تصویب شورای ترافیک شهر تهران قرار گرفته است، جزئیات آن می بایست مورد بررسی دقیق قرار بگیرد.

وی افزود: معمولاً مسیرهایی که خط ویژه آن ها در قسمت کناری معبر قرار دارند به دلیل نیاز به ایجاد دسترسی به پیاده رو و بناهای اطراف مسیر که به طور کامل محصور نیست. موجب افزایش دو چندان ورود غیر مجاز به خط ویژه می شود.

این مقام پلیسی ابرار داشت: انتقال خط ویژه به وسط معبر موجب دسترسی غیر مجاز به خط ویژه کاسته شود و ما با کاهش تخلفات رانندگی مواجه باشیم.

به گفته جانشین پلیس راهور اعضای جلسه نظرات خود را در خصوص مزایا و معایب این طرح ارائه کرده و به بررسی کامل جزئیات اجرای آن پرداخته شد.

کد خبر 4938472

منبع: مهر

کلیدواژه: خیابان مولوی خط ویژه پلیس راهور ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران شورای شهر تهران سازمان تامین اجتماعی قوه قضاییه شیوع کرونا وضعیت هوای تهران نیروی انتظامی کمیته امداد امام خمینی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران احتکار روز قدس مترو خط ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۳۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ دستور کار کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت

در جلسه کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت، نهایی سازی ایین نامه فعالیت سکوهای حوزه سلامت و پیش نویس مصوبه خدمات مربوط به کاهش ریسک بررسی شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چهل و چهارمین جلسه کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و وزیر ارتباطات و فنآوری برگزار شد.

"بررسی پروژه های جدید در دستور کارگروه و تقسیم کار بین دستگاه های عضو کمیسیون" و "بررسی پیش نویس مصوبه ارائه خدمات مربوط به کاهش ریسک شرکت های تسهیلات یار" بخشی از دستور جلسه این کمیسیون بود که در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

بنا بر این گزارش، "بررسی و نهایی سازی پیش نویس آیین نامه اجرایی نحوه فعالیت سکو ها و کسب و کار های حوزه سلامت رقومی" یکی دیگر از دستور جلسه های چهل و چهارمین جلسه کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهرک حمل و نقل خمینی شهر راه اندازی می شود
  • پیش بینی 3 خط ویژه اتوبوس برای جابجایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب
  • شهرک حمل ونقل خمینی‌شهر راه‌اندازی می‌شود
  • پیش‌بینی ۳ خط ویژه اتوبوس برای جابجایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب
  • ۲ دستور کار کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت
  • نرخ انواع نان آزادپز در کردستان اعلام شد
  • راه‌اندازی بازارهای روز، راهکار ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم شهری در ارومیه
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • پیاده‌روی چهارراه عضد اراک تعریض می‌شود
  • جنایت در خیابان بی‌سیم/ پسر جوان با ضربه چاقو قربانی شد