Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار زنجان می گوید: برای رونق گرفتن معادن و ایفای نقش آن‌ها در تحقق جهش تولید باید چند اقدام اساسی و عملیاتی انجام شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی در جلسه شورای معادن استان زنجان اظهار داشت: با توجه به اینکه در سال جهش تولید قرار داریم، معادن از نظر اکتشاف، استخراج، فرآوری و صادرات، نقش مهم و اثرگذاری در تحقق جهش تولید دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار زنجان اقدام بعدی را تعیین تکلیف معادن تعطیل با اولویت خواند و افزود: موانع پیش روی فعالان حوزه معدن نیز باید احصا و برای حل آن‌ها تلاش شود و آن‌هایی که در استان حل نمی‌شوند از طریق مسؤولان کشوری، پیگیری و مرتفع شوند.
نماینده عالی دولت در استان همچنین افزایش فعالیت معادن، خروج معادن از رکود، فعال کردن معادن خُرد و کوچک و استفاده از مجریان حوزه معدن در کنار نظرات کارشناسی برای رفع موانع معادن استان ضروری دانست.
مدیرعالی اجرایی استان یکی از مهمترین اقداماتی که در ارتباط با معادن در سال گذشته پیگیری شد و امسال به نتیجه رسید، تعیین تکلیف پسماندهای روی برشمرد که مالکیت آن با رای دستگاه قضایی به تملک دولت درآمد، و اظهار داشت: موضوع اصلی در به نتیجه رسیدن تعیین تکلیف پسماند روی، تخلیه پسماندها است که برای این کار باید به دنبال روش‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت باشیم.
استاندار زنجان در ادامه ضمن قدردانی از پیگیری دیوان محاسبات استان، خاطرنشان کرد: حقوق دولتی معادن استان‌ها به حساب‌های ملی واریز می‌شود که حقوق معادن استان زنجان، برگشت داده نشده و این موضوع باید از طریق سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت صنعت، معدن و تجارت پیگیری شود.
وی با بیان اینکه برنگشتن حقوق دولتی معادن زنجان به این استان، صحیح نیست، افزود: باید پیگیری و درخواست شود تا حقوق دولتی معادن استان زنجان که یکی از استان‌های معدنی کشور است، برگشت داده شود.
حقیقی در خصوص ارسال رونوشت وکالت بلاعزل معادن توسط دفاتر اسناد رسمی به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، گفت: این موضوع نیز باید از دستگاه قضایی استان و به صورت متمرکز از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت پیگیری شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار زنجان موانع پیش فعالان حوزه معدن استان زنجان معادن استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۳۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره عفاف و حجاب برای فعالان مردمی در بندرعباس

دریافت 29 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دوره آموزشی کنش‌گری در حوزه حجاب و عفاف با حضور مدرسین مطرح این حوزه و سخنرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.

کد خبر 6088943

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره عفاف و حجاب برای فعالان مردمی در بندرعباس
  • مسوولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • گلایه رئیس‌ دادگستری زنجان از وضعیت بد نگهداری اموال دولتی
  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • مسئولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • کتابخانه محل مناسبی برای آموزش حقوق شهروندی به کودکان و نوجوانان است
  • افراد جویای کار به سامانه ملی رصد اشتغال مراجعه کنند