Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: آتش از محدوده جغرافیایی شهرستان بهبهان خوزستان به سمت خائیز کهگیلویه زبانه می‌کشد. ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

سید اسدالله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: هم اکنون آتش در عرصه‌های منابع طبیعی شهرستان بهبهان استان خوزستان به سمت خائیز کهگیلویه زبانه می‌کشد و هر لحظه بر شدت آن افزوده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از استقرار نیروهای مردمی، محیط بانان و جنگل‌بانان در مسیر آتش برای جلوگیری از پیشروی خبر داد و افزود: در صورت ادامه این روند بدون شک آتش وارد عرصه‌های جنگلی و مرتعی خائیز شده و آن‌ها را با خاک یکسان می‌کند.

کهگیلویه و بویراحمد| تصاویر فضای مجازی ربطی به آتش سوزی ارتفاعات خاییز نداردکهگیلویه و بویراحمد| اعزام 3 بالگرد ارتش برای مهار آتش سوزی جنگل‌های خائیزکهگیلویه و بویراحمد| نیروهای امدادی برای مهار آتش سوزی به ارتفاعات خائیز اعزام شدند+تصویر

هاشمی با اشاره به اینکه این آتش سوزی از عصر روز پنجشنبه آغاز و همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: آتش سوزی شب گذشته مهار که با کم کاری منابع طبیعی شهرستان بهبهان مجدد شب گذشته زبانه کشید.

مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هنوز نمی‌توان به صورت دقیق از میزان خسارت وارده به مراتع، جنگل‌ها و حیات وحش حرفی زد که بعد از مهار آتش این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/541

R41452/P4001/S6,69/CT1 واژه های کاربردی مرتبط آتش سوزی جنگل ها و مراتع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش سوزی جنگل ها و مراتع آتش سوزی جنگل ها و مراتع کهگیلویه و بویراحمد آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۳۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت:این حادثه ساعت ۸:۳۰ دقیقه امروز در دبیرستان اسما کوی مجاهدین به وقوع پیوست.

کوروش، سبزعلی افزود: پس از اطلاع رسانی این حادثه آتش نشانان به این دبیرستان اعزام و توانستند حریق را مهار کنند. 

وی ادامه داد:در این حادثه که به علت اتصالی برق در دفتر مدیریت دبیرستان رخ داد، با تلاش آتش نشانان حریق مهار و به کسی آسیبی وارد نشد.

دیگر خبرها

  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی که بر سر آدمی می‌آورد
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی بر سر آدمی می‌آورد
  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • برداشت توت از باغات شهر منصوریه بهبهان+فیلم
  • ایجاد بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان
  • تولید سالانه ۲۰۷ کیلو گرم ژل رویال در کهگیلویه و بویراحمد
  • آبیاری غیرمتعارف و ظروف پلاستیکی چالش مهم محیط زیست