Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@21:19:41 GMT

مهاجم رئال، رقیب جدی آزمون در راه پیوستن به میلان

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۳۴۶۲

مهاجم رئال، رقیب جدی آزمون در راه پیوستن به میلان

به نظر می رسد که میلان هنوز هم به جذب لوکا یوویچ از رئال مادرید علاقه مند است.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد که زلاتان ابراهیموویچ بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره کوتاه در میلان، به احتمال فراوان در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد. به همین خاطر گفته می‌شود که روسونری قصد دارد در نقل و انتقالات پیش رو یک جایگزین مناسب برای ستاره سوئدی جذب نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

بر اساس ادعای گاتزتا دلو اسپورت مهاجم ایرانی زنیت سن‌پترزبورگ یعنی سردار آزمون یکی از گزینه‌های اصلی سران میلان به شمار می‌آید. آزمون در این فصل ۲۹ بازی برای تیم روسیه ای انجام داده و موفق به ثبت ۱۴ گل شده است. همچنین گفته می‌شود که میلان می‌تواند با ۲۵ میلیون یورو این بازیکن را جذب نماید.

 

با این حال گفته می‌شود که میلان باید برای جذب سردار آزمون با یک باشگاه ایتالیایی دیگر به نام ناپولی رقابت کند. ناپولی پیش از این مذاکرات پیشرفته ای برای جذب آزمون انجام داده و به نظر می‌رسد که آنها در شرایط بهترین برای به خدمت گرفتن این مهاجم ایرانی قرار دارند.

 

علاوه بر این گاتزتا در بخشی دیگر مدعی شده که مهاجم صربستانی رئال مادرید یعنی لوکا یوویچ یکی دیگر از گزینه‌های اصلی روسونری برای تقویت خط حمله به حساب می‌آید. اگرچه رئال مادرید در تابستان گذشته ۶۰ میلیون یورو برای جذب این بازیکن پرداخت کرد اما گاتزتا ادعا می کند که احتمالاً رئال با توجه به شیوع گستردگی ویروس کرونا و مسائل اقتصادی پیش آمده، با مبلغ کمتری راضی به فروش او خواهد شد.

 

 

لوکا یوویچ آث میلان ناپولی تیم ملی ایران سردار آزمون رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لوکا یوویچ آث میلان ناپولی تیم ملی ایران سردار آزمون رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۳۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم

فران تورس که در پایان دیدار رئال مادرید و بارسلونا به شدت از شکست ال‌کلاسیکو ناراحت بود، به طور اتفاقی با این ضربه یکی از هواداران رئال مادرید را هدف گرفت.

دانلود (0.9MB)

دیگر خبرها

  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)
  • رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی