Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه بازوند استاندار کرمانشاه  در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کرمانشاه که با حضور دکتر گرکانی رئیس پژوهشکده سوانح طبیعی کشور و اعضای ستاد بحران برگزار شد؛ اظهار داشت: آمارها نشان می دهد در استان کرمانشاه شاهد یک روند رو به افزایش تعداد بستری‌ها و مبتلایان به ویروس کرونا و همچنین آمار فوتی‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر این نکته که وضعیت کرمانشاه در زمینه بحران کرونا اصلا خوب نیست در ادامه اظهار داشت: کرونا قابل درمان نیست ولی قابل مدیریت هست. البته برای مدیریت این بحران سخت نیازمند همراهی و همکاری مردم هستیم.

 بازوند تاکید کرد: مردم باید از حضور در تجمعات غیرضروری و اماکن شلوغ به شدت پرهیز کنند. 

وی افزود: از مردم عزیز کرمانشاه تقاضا داریم در کنترل این بحران همکاری کنند تا مجبور به اتخاذ تصمیماتی نشویم که منجر به تعطیلی کسب و کارها شود و معیشت مردم در تنگنا قرار گیرد.

استاندار کرمانشاه افزود: مصوبات جدید و سختگیرانه تری به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی ارایه شده که به اجرا گذاشته می شوند.

وی خاطرنشان کرد: اگر این سختگیری ها اعمال نشود، هزینه ها و خسارات زیادی را برای معیشت مردم خواهد داشت و جان بسیاری از عزیزان ما به خطر خواهد افتاد. در این شرایط بخش مهمی از توان مدیریت استان صرف کنترل این بحران  خواهد شد و از برنامه ریزی مناسب برای اشتغال زایی و جهش تولید در استان بازخواهد ماند.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: با توجه به افزایش آمار ابتلا به کرونا باید به فکر حفظ سلامت کارکنان باشیم. در همین راستا دانشگاه علوم پزشکی پروتکل نحوه فعالیت ادارات در ایام آتی را تدوین کند و در نشست آتی ارائه دهد. همچنین آموزش و پرورش نیز جمع بندی خود را در مورد نحوه فعالیت مراکز آموزشی و حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان اعلام کند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان کرمانشاه بیماری کرونا امار مبتلایان استاندار کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۳۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان در زمره استان‌های کم تورم کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، آمارهای مرکز آمار کشور نشان می‌دهد که استان سمنان در زمره استان‌های کم تورم کشور محسوب می‌شود. نرخ تورم ماهانه این استان در آمار اعلامی ۳.۶ درصد و نرخ تورم سالانه ۳۶.۳ درصد اعلام شده است.

استاندار سمنان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه تعامل خوب بین کبه، تولیدکنندگان، مسئولان و مردم در استان باعث شده تا سمنان یکی از کمترین میزان تورم‌ها را در کشورمان داشته باشد، گفت: در زمینه تورم سمنان در زمره پنج استان آخر است.

سید محمدرضا هاشمی با بیان اینکه نرخ تورم سالانه استان طبق اعلام مرکز آمار کشور ۳۶.۳ درصد است، تاکید کرد: تنها چهار استان کشور مانند سیستان و بلوچستان، تهران، بوشهر و زنجان دارای تورمی کمتر هستند.

وی با بیان اینکه تورم خوراکی‌ها در استان سمنان ۳۲.۸ درصد بوده است، تاکید کرد: در این شاخص سمنان بعد از استان قزوین دارای دومین استان با کمترین میزان تورم خوراکی و آشامیدنی است.

استاندار سمنان گفت: تورم غیرخوراکی ها و خدماتی‌ها هم در استان سمنان ۳۹.۲ درصد از سوی مرکز آمار کشور اعلام شده در صورتی که میانگین کشوری نزدیک بیش از ۴۰ درصد است.

کد خبر 6097769

دیگر خبرها

  • عباس عبدی: قانون فرزندآوری به لحاظ مصرف منابع مالی فاجعه است
  • تشدید بارش‌های بهاری در آسمان مازندران
  • توضیحات مهم رئیسی درباره روند تورم | من روزانه آمار قیمت ها می‌گیرم نه هفتگی و...
  • دهه کرامت، فرصت خوبی برای تبیین ابعاد موج نفرت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی است
  • شوراهای اسلامی تجلی حضور مردم در حکمرانی هستند
  • استاندار اصفهان: امسال باید سال امیدآفرینی در استان باشد
  • خسارت بارش‌ها به کرمانشاه ناچیز بوده است
  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • سمنان در زمره استان‌های کم تورم کشور است
  • برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در استان کرمانشاه