Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه کرمان با اشاره به اینکه فساد اداری در هر رده‌ای برای کشور سم است گفت: مردم در نظام اسلامی مدافع اجرای عدالت هستند و از قوه قضائیه حمایت می‌کنند. ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمان با اشاره به دستگیری مدیرکل غله استان کرمان و معاون وی به اتهام فساد اداری و اخذ رشوه اظهار داشت: نتیجه برخوردهای با فساد اداری باید توسط دستگاه قضایی برای مردم بیان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه فساد اداری در هر رده‌ای برای کشور سم است گفت: دستگاه قضایی یک دستگاه عادله در نظام اسلامی است و هر چه اعلام کند برای ما و مردم محترم است.

وی با اشاره به اینکه البته شاید برای رسیدگی به یک پرونده قضایی در حوزه فساد اداری نیازمند بررسی دقیق و صبر و حوصله باشد خاطر‌نشان کرد: با فساد اداری در کشور باید با جدیت و به‌صورت قاطع برخورد شود.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه همه مردم در نظام اسلامی مدافع اجرای عدالت و حق در جامعه هستند و از قوه قضائیه در اجرای عدالت حمایت می‌کنند افزود: مدیر یک دستگاه در برابر نظام اسلامی و انقلاب اسلامی که خون هزاران شهید برای آن تقدیم شده است مسئولیت بسیار سنگینی دارد.

وی مجموعه مدیریت‌ها در نظام اسلامی را امانت الهی عنوان کرد که در اختیار مدیران قرار گرفته‌اند و گفت: مدیران باید برای حفظ این امانت الهی تمام تلاش خود را به‌کار بگیرند و موظف هستند در حوزه مسئولیتی خود امانتدار باشند.

درخواست آیت‌الله سبحانی از ‌قوه قضائیه برای ورود به اتهام فساد مالی نمایندگان مجلسمدیرکل غله استان کرمان به اتهام فساد اداری و اخذ رشوه دستگیر شدرئیسی: رونق اقتصاد نباید معطل لبخند و اقدام بیگانگان باشد/مردم از رانت و فساد اداری ناراضی هستند

امام جمعه کرمان با بیان اینکه مدیران اجازه ندهند حوزه مدیریتی آنها مورد سوءاستفاده در ابعاد مختلف قرار بگیرد تاکید کرد: یک مدیر باید مجموعه تحت مدیریتی خودش را کاملاً رصد کرده و از تخلفات احتمالی سایر کارکنان اداری پیشگیری کند.

وی با اشاره به اینکه از دستگاه‌های نظارتی و قضایی استان کرمان درخواست داریم با کوچکترین تخلفی که منجر به فساد اداری و اقتصادی در دستگاه‌های اجرایی می‌شود برخورد قاطع کنند گفت: از دیگر وظایف دستگاه‌های نظارتی نظارت دقیق بر دستگاه‌های اداری استان است تا با رصد کامل از هرگونه تخلف و فساد اداری در استان پیشگیری شود.

به گزارش تسنیم، یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان در گفت‌و‌گو با تسنیم از دستگیری مدیر‌کل و معاون اداری مالی اداره کل غله استان کرمان به اتهام فساد اداری و اخذ رشوه در روز پنجشنبه 8 خرداد‌ماه خبر داد.

انتهای پیام/511/ ز

R7860/P41362/S6,67/CT15 واژه های کاربردی مرتبط قوه قضائیه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قوه قضائیه استان کرمان قوه قضائیه نظام اسلامی فساد اداری اتهام فساد فساد اداری استان کرمان قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۳۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند

نشست شورای اداری استان بوشهر عصر با حضور استاندار بوشهر، رئیس دیوان عدالت اداری و مدیران استان بوشهر در سالن کوثر استانداری بوشهر برگزار شد.

استاندار بوشهر در این نشست با تاکید بر لزوم تحقق عملی شعار سال اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده و مدیران استان باید برای تحقق شعار سال هدفگذاری کنند.

احمد محمدی زاده با تبریک روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید استاد مطهری افزود: معلمان قشر مهم و تاثیرگذار جامعه هستند و تکریم این عزیزان وظیفه تک تک مسئولان است.

وی همچنین با گرامیداشت روز کارگر خاطر نشان کرد: کارگران موتور محرکه اقتصاد و تولید هستند و در تحقق شعار سال نقشی غیر قابل انکار دارند.

 در این آیین، یاسمن حیدری به عنوان مشاور امور جوانان استاندار، اسما لک نماینده استاندار و مدیر راهبردی استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج فارس، حجت الاسلام محمدرضا عاشوری مشاور استاندار در امور روحانیت و مرتضی بحرانی نیز به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر منصوب و معارفه شدند.

در ابتدای نشست شورای اداری استان بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر ضمن تکریم معلم دوران ابتدایی خود، بر لزوم حمایت و پشتیبانی عملی از معلمان و آموزگاران تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • صدا و سیما مؤثرترین نقش را در ایجاد تمدن اسلامی دارد
  • زشت است جمعیتی در یک صنف مقدس(پزشکان) با عادی انگاری، دسته جمعی مجلس گناه برپا کنند | باید با عاملان عادی انگاری مجالس گناه قاطعانه برخورد شود
  • دولت اژدهای هفت سر فساد را در بخش‌های مختلف شناسایی کند
  • واکنش ائمه جمعه به برخورد مقامات غربی با تجمع دانشجویان
  • مبارزه با فساد در الوند پایان نمی‌پذیرد
  • ابطال بخشنامه مدیران میانی گمرک با رای دیوان عدالت اداری
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت اجرا شده است
  • گشت ارشاد مدیران بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • دولت با کسی تعارف ندارد