Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@02:32:16 GMT

تمدید قرنطینه عمومی در اسپانیا

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۳۸۱۵

اسپانیا قرنطینه عمومی را تا ۲۱ ژوئن تمدید می‌کند. ناطقان: به نقل از خبرگزاری رویترز، روزنامه «ال پایس» اسپانیا اعلام کرد «پدرو سانچز»، نخست وزیر این کشور امروز یکشنبه اعلام کرد بزودی از پارلمان می‌خواهد تا با انجام اقداماتی برای قرنطینه عمومی تا تاریخ ۲۱ ژوئن موافقت کند.

نخست وزیر اسپانیا این مسأله را به رؤسای دولت‌های محلی این کشور از طریق ویدئو کنفرانس اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزارت بهداشت اسپانیا اعلام کرده شمار قربانیان کرونا در این کشور روز گذشته به ۲۷ هزار و ۱۲۵ نفر رسیده است. همچنین شمار مبتلایان به کووید-۱۹ با ۲۷۱ نفر افزایش، به عدد ۲۳۹ هزار و ۲۲۸ نفر رسید.

اسپانیا یکی از کشور‌هایی است که بیشترین خسارت را بر اثر کرونا متحمل شد. این کشور پیشتر حالتی فوق العاده تا تاریخ چهاردهم مارس اعمال کرده بود که طی آن، شهروندان اجازه نداشتند از خانه هایشان جز برای خرید غذا و موارد پزشکی خارج شوند.

آمریکا با ثبت بیش از یک میلیون و ۸۱۷ هزار مبتلا، رتبه نخست را در میان کشور‌های جهان از آن خود کرده است. شمار جان باختگان کرونا در این کشور نیز به بالای ۱۰۵ هزار نفر می‌رسد. همچنین برزیل و روسیه به ترتیب با دارابودن بیش از ۵۰۱ هزار نفر و بیش از ۴۰۵ هزار نفر مبتلا، رتبه‌های دوم و سوم را در میان کشور‌های جهان دارا هستند.

تا کنون بیش از ۶ میلیون نفر در جهان به بیماری کرونا مبتلا شده اند؛ همچنانکه بیش از ۳۷۱ هزار نفر در سرتاسر دنیا بر اثر این ویروس جان خود را از دست داده اند. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: تمدید ، قرمطینه عمومی ، اسپانیا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تمدید اسپانیا هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۳۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: افکار عمومی جهان بیدار شده است

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اعتراضات گسترده دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی گفت: افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه و کرانه باختری است .

 به گزارش ایسنا ، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه ایران در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت :« ‏برغم میل مقامات رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل و حامیان آنها، افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه و کرانه باختری و سپردن جنایتکاران به محاکم صالحه بین‌المللی و اجرای عدالت در حق آنان است.

اعتراضات گسترده دانشجویان و اساتید علیه رژیم صهیونیستی در ‎دانشگاه‌های آمریکا»

موج اعتراض دانشجویان در آمریکا به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در جریان تجاوز مرگبار به نوار غزه که طی روزهای اخیر در «دانشگاه کلمبیا» در شهر نیویورک آغاز شد؛ به سرعت در حال گسترش است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • افکار عمومی جهان مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه است
  • کنعانی: افکار عمومی جهان بیدار شده است
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • بازگشایی پرونده جاسوسی یک شرکت صهیونیست از مقامات اسپانیایی
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • وزیر خارجه ایرلند: ۱۰۰ درصد مردم غزه در معرض گرسنگی و قحطی هستند
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا