Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@01:07:49 GMT

جنگ ۶ ستاره برای تصاحب یک کفشِ خاص؛ این آخرین باره

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۳۹۵۲

جنگ ۶ ستاره برای تصاحب یک کفشِ خاص؛ این آخرین باره

با بازگشایی مجدد مسابقات فوتبال در نقاط مختلف اروپا، بازهم رقابت در زمینه‌های مختلف به اوج خود رسیده است. یکی از جذاب‌ترین رقابت‌ها که به یک کشور و لیگ خاص محصور نمی‌شود جنگ جذاب ۶ بازیکن برای کسب کفش طلای اروپا خواهد بود. رقابتی تماشایی که باید دید در پایان چه کسی برنده‌اش خواهد شد. پنج نفر از این ۶ نفر ممکن است این‌آخرین شانسشان برای کسب کفش طلا باشد و به همین خاطر می‌بایست تلاششان چند برابر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روبرت لواندوفسکی (بایرن‌مونیخ): ۲۸ گل

با گلزنی برابر دوسلدورف، حالا به همه تیم‌های حاضر در این فصلِ بوندسلیگا گل زده است. مهاجم لهستانی و باتجربه باواریایی‌ها حالا بهترین گلزنی لیگ‌های معتبر اروپایی برای به حساب می‌آید و روی کاغذ شانس اصلی برای دریافت کفش طلا. لوا در بهترین شرایط ۴۵۰ دقیقه یعنی پنج بازی فرصت دارد تا آمار خود را بهبود ببخشد چرا که نسبت به الباقی رقبا، بازی‌های کمتری پیش رویش قرار دارد. لوا تا به حال چهار بار آقای گل بوندسلیگا شده و اگر در این فصل بتواند این کار را تکرار کند به رکورد چهار فصل اقای گلی پیاپی دست پیدا کند. همچنین او اگر بتواند سه گل دیگر وارد دروازه رقبا کند؛ به بهترین آمار خود از این حیث تبدیل خواهد شد. در حال حاضر بهترین آمار او زدن ۳۰ گل در فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۵ است.

چیرو ایموبیله (لاتزیو): ۲۷ گل

خیلی‌ها بر این باور هستند که او حتی از لواندوفسکی هم شانس بیشتری برای کسب کفش طلا دارد. چرا که در حال حاضر تنها ۲ گل کمتر از او زده اما به جای پنج مسابقه، ۱۲ دیدار پیش رویش خواهد بود تا بتواند آمارش را بهبود ببخشد. ایموبیله به همراه تیمش در این فصل در کنار هم عالی بوده‌اند. او در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳ توانست در لباس تورینو با ۲۲ گل آقای گل شود و این اتفاق در فصل قبل نیز با پیراهن لاتزیو و با ۲۹ گل برایش تکرار شد؛ با ذکر این نکته که این عنوان به صورت مشترک با مائورو ایکاردی برایش حاصل شد.

تیمو ورنر(لایپزیش): ۲۴ گل

به بوندسلیگا برمی‌گردیم. ستاره لهستانی بایرن یک لحظه هم با خیال راحت صدر جدول گلزنان را در اختیار نداشته است چرا که ستاره سرعتی و آلمانی لایپزیش یک آن، دست از تعقیب او برنداشته است. تیمو ورنر در حال حاضر و پیش از بازی فردا(دوشنبه) برابر کلن توانسته ۲۴ گل به ثمر برساند و ۶ بازی پیش رویش قرار دارد تا بتواند در صدر جدول گلزنان جای لوا را بگیرد و سپس برای تصاحب کفش طلا امیدوار باشد. ورنر امید اصلی گلزنی یولین ناگلزمن هم هست و گل‌های احتمالی او می‌تواند تیمش را بار دیگر به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برساند.

کریستیانو رونالدو(یوونتوس): ۲۱ گل

مگر می‌شود جنگ آقای گل باشد و کریستیانو رونالدو حضور نداشته باشد؟ ولو ۳۵ ساله باشد. او همچنان رونالدوست و می‌تواند راحت‌ترین کاری که بلد است را انجام دهد و آن هم گلزنی است. ستاره پرتغالی یوونتوس در حالی که فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر نگذاشته اما بازهم با زدن ۲۱ گل برای کسب کفش طلا شانس دارد. او و یووه تا پایان فصل ۱۲ بازی پیش روی خود خواهند داشت و کریستیانو امیدوار است با گل‌های خود ابتدا تیمش را به یک قهرمانی دیگر در سری آ برساند و در درجه بعدی خودش هم از ستاره لاتزیو سبقت بگیرد و آقای گل این فصل شود. رونالدو تا به حال چهار بار کفش طلای قاره سبز را به خود اختصاص داده که از آخرین آن حدود پنج سال می‌گذرد.

جیمی واردی(لسترسیتی): ۱۹ گل

خیلی‌ها گمان می کردند درخشش واردی مانند لسترسیتی دوام ندارد اما هر ۲ در کنار هم نشان دادند که اصلا این‌طور نبوده است. ستاره باتجربه روباه‌های جزیره در این فصل هم یکی از بهترین‌ها بوده است. لستر هم با برندون راجرز روزهای خوبی را در این فصل خلق کرده است. آنها شانسی برای قهرمانی ندارند اما نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده سیتی برای احراز رده دوم به حساب می‌آیند. واردی هم‌اکنون با ۱۹ گل آقای گل جزیره است و با نزدیک‌ترین نفر ۲ گل فاصله دارد. او ۹ هفته در بهترین شرایط زمان دارد تا با گل‌های متعدد یک کامبک بزرگ بزند و خود را به صدر جدول گلزنان قاره سبز برساند. کاری بسیار دشوار برای این بازیکن ۳۳ ساله.

لیونل مسی(بارسلونا): ۱۹ گل

با وجود اینکه پنج بازی در این فصل را از دست داده اما بازهم آقای گلی‌اش در این فصل از لالیگا حتمی است. از لیونل مسی صحبت می‌کنیم. صاحب ۶ کفش طلای اروپا و برنده سه فصل اخیر این جایزه معتبر. مسی در این فصل اما شانس زیادی برای کسب این جایزه ندارد. او ۱۹ گل زده و ۱۱ بازی در پیش رو دارد و فعلا با نفر نخست ۹ گل فاصله دارد. بارسا هم بارسای همیشگی نیست. با این حال مسی آن‌قدر معجزه در این سال‌ها نشان داده که به خودمان اجازه ندهیم همه چیز را تمام شده بدانیم. او ممکن است بازهم به تنهایی کاری کند غیر معمول.

جالب است که در بین این نفرات فقط تیمو ورنر کمتر از ۳۰ سال سن دارد. این مهاجم آلمانی ۲۴ ساله است اما رقبایش ۳۰، ۳۱، ، ۳۲، ۳۳ و ۳۵ ساله هستند.

برچسب‌ها کریستیانو رونالدو یوونتوس لیونل مسی بایرن مونیخ لاتزیو لایپزیگ روبرت لواندوفسکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو یوونتوس لیونل مسی بایرن مونیخ لاتزیو لایپزیگ روبرت لواندوفسکی کریستیانو رونالدو یوونتوس لیونل مسی بایرن مونیخ لاتزیو لایپزیگ روبرت لواندوفسکی برای کسب کفش طلا آقای گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۳۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروین و گوهری: تو ستاره‌ای نه من!

به گزارش ورزش سه، آلومینیوم در شرایطی موفق شد در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از سد پرسپولیس عبور کند که شروین بزرگ یکی از مهره‌های مهپ این تیم در طول ۱۲۰ دقیقه بود و با به ثمر رساندن دو گل نقش مهمی در کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی داشت.

همچنین احمد گوهری نیز در ضربان پنالتی موفق ظاهر شد و توانست دو پنالتی بازیکنان پرسپولیس را مهار کند تا آلومینیوم راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

پس از پایان این مسابقه و در شرایطی که بازیکنان آلومینیوم سوار اتوبوس شده بودند تا استادیوم را ترک کنند، خبرنگار ورزش سه وارد اتوبوس شد و برای دقایقی کوتاه گفتگویی با این دو بازیکن داشت.

گوهری در ابتدا درباره بازی گفت: خدا را شکر. دست بچه‌ها درد نکند. خیلی برای بازی زحمت کشیدند. آقا شروین و بچه‌های دیگر.

گوهری سپس در واکنش به درخشش شروین بزرگ در این بازی گفت: این بچه کار را درمی‌آورد.

پس از این صحبت‌ها شروین بزرگ گفت: تشکر ویژه می‌کنم از آقای گوهری که کار را درآورد. من مطمئن بودم به پنالتی برود احمدجان کار را درمی‌آورد.

گوهری صحبت بزرگ را قطع کرد و گفت: چطور شد که رفت پنالتی؟ به نظرم شروین کار را درآورد.

دیگر خبرها

  • شروین و گوهری: تو ستاره‌ای نه من!
  • محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد
  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها
  • جای خالی ستاره‌ آلومینیوم در جام حذفی (عکس)
  • شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز
  • اسکواش قطر جونیور؛‌ شانس ایران برای تصاحب یک طلا و 3 برنز
  • شانس ایران برای تصاحب یک طلا و 3 برنز
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می‌کنند
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می کنند
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است